kankka
Üye
xperia ion garip açılmama sorunu :(
arkadaşlar merhaba sony xperia ion kullanıyorum cihazda 4.1 jellybean orjinal rom yüklü hattım vodafone 64 kb hattından bizene diceksiniz ama sorun şu ki telefon da sim kart takılıyken açtığım zaman ana ekran geldiği gibi telefon kapanıyor ama ana ekran gelir gelmez uçak moduna alırsam herhangi bir sorun olmuyor uçak modunu kapattığım gibi telefonda kapanıyor ama...eğer telefon şarjdaysa sıkıntı olmuyor yani arada kapanıyor ama kullanılcak düzeyde işin garibi hattım başka telefonda çalıştı ama başka bi hatda telefon yine kapandı telefon rootlu idi ve bootloader açıktı format attım flashtooldan 4.0 ıcs orjinal romu yükledim 4.4 custom kitkat romunu yükledim ve hepsinde aynı hata tekrarladı şu anda şarjdan çıkardığım gibi hat açıksa kapanıyor telefon yardımlarınızı bekliyorum 

