xperia ion garip açılmama sorunu :(

Sponsorlu Bağlantılar

kankka

Üye
    Konu Sahibi
xperia ion garip açılmama sorunu :(
arkadaşlar merhaba sony xperia ion kullanıyorum cihazda 4.1 jellybean orjinal rom yüklü hattım vodafone 64 kb hattından bizene diceksiniz ama sorun şu ki telefon da sim kart takılıyken açtığım zaman ana ekran geldiği gibi telefon kapanıyor ama ana ekran gelir gelmez uçak moduna alırsam herhangi bir sorun olmuyor uçak modunu kapattığım gibi telefonda kapanıyor ama...eğer telefon şarjdaysa sıkıntı olmuyor yani arada kapanıyor ama kullanılcak düzeyde işin garibi hattım başka telefonda çalıştı ama başka bi hatda telefon yine kapandı telefon rootlu idi ve bootloader açıktı format attım flashtooldan 4.0 ıcs orjinal romu yükledim 4.4 custom kitkat romunu yükledim ve hepsinde aynı hata tekrarladı şu anda şarjdan çıkardığım gibi hat açıksa kapanıyor telefon yardımlarınızı bekliyorum :(
 


avrilem

Üye
Telefonu bootloader kapatip orjinal 4.1.2 yükle. Önce farkli hat ile telefonu ac olursa kendi hattini tak eger olmaz ise sorun yazilimsal degil donanimsal demektir yani teknik servis istiyor demektir.ben bu telefonu brickten kurtrmustim
 

kankka

Üye
    Konu Sahibi
Sorunun hatla pek alakası yok gibi şu an hat takılı değil ama yinede şarja takmadan açılmıyor ben cm11in üstüne 4.1 kurdum daha açılmadan o renkli şekiller gelip giderken ekran karardı şarja takarak açtım bootloaderı kapattım o şekilde ama yinede olmadı üstüne tekrar 4.1 kursam mı çünkü ben 4.1i yükledikten sonra kapattım bi de dediğim gibi sorun pek hatla ilgili değil gibi
 

M@VeRiCk

Üye
Aynı telefon aynı sorun bendede var ve aynı telefon, harici rom yüklü değil orjinal 4.1.2 yüklü. Halledebildinmi?
 


Üst Alt