ferhat67_38
Üye
Xperia HDPI Fenerbahçe teması
2011 Xperia Cihazları içindir...
SD kartınıza atıp dosya yöneticii ile direk kurulum yaparak yüklüyorsunuz...
Fenerbahçe Teması
Link burda...
Cosmic Flow
[video=youtube_share;tGNTEr0TCCk]http://youtu.be/tGNTEr0TCCk[/video]
SD kartınıza atıp dosya yöneticii ile direk kurulum yaparak yüklüyorsunuz...
Fenerbahçe Teması
Link burda...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Cosmic Flow
[video=youtube_share;tGNTEr0TCCk]http://youtu.be/tGNTEr0TCCk[/video]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

