xperia arc mı iphone 4 mü ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
xperia arc mı iphone 4 mü ?
evet arkadaşlar görüşlerinizi almak istiyorum xperia arc mı tercih edilmeli yoksa jailbreak siz iphone 4 mü yani asla jailbreak uygulanmayacak olan iphone 4 ?
 

aleranol

Üye
jailbreaki zaten çok profesyönel kişiler kullanır onu yapmadan da rahat kullanırsın. Yalnız bi sorun var. S2 desen anlayacağım ama arc ile kıyaslanamaz bile kesinlikle 4
 
    Konu Sahibi
şu anda bu iki telefonun temiz ikinci ellerini buldum o nedenle bir sorayım dedim ben de iphone 4 düşünüyorum ama xperia arc ın tasarımı da oldukça iyi görünüyor doğrusu
 
ula arc i ben bile begenmiyorum her telefonu begenen adam
 
    Konu Sahibi
ula arc i ben bile begenmiyorum her telefonu begenen adam
birde şöyle bir sorum olacak benim önemli olan tek şey ses kalitesi sizce hangisinin ses kalitesi daha iyi. İşte en çok cevabını öğrenmek istediğim soru bu mesela ben de sennheiser street 2 var bununla hangisi iyi gider.
 

15097

Üye
xperia iphone 4'ün modası geçti
 
iki cihazda eski sayilir. En akillisi iphone 4 olur
 

Ellemon

Üye
xperia arc. ama bana kalsa galaxy s2 alırım
 
jailbreaki zaten çok profesyönel kişiler kullanır onu yapmadan da rahat kullanırsın. Yalnız bi sorun var. S2 desen anlayacağım ama arc ile kıyaslanamaz bile kesinlikle 4

Cok profesyonel kisiler mi kullanir ? Ya arkadaslar kafanizdan sallamayin vallahi komik duruma dusuyorsunuz bakin
 

MasteLaa

Üye
Bu iki teleofnu alabiliyorsan Gs2 al derim çünkü ikisinden de üstün bir telefon bence.
 
xperia arc ses konusunda iphone 4 ten daha ii ama ben ikisinide alma galaxy s2 al derim çift çekirdek işlemci 4.0 ıcs daha ii olur
 
iphone 4 tabiki özelliklerinin kötü olduğuna bakma xperia'dan iyidir + ios 6 da geliyor yakında Android'in canını yakacak gibi görünüyor,ama bana kalsa galaxy s2 öneririm çünkü bence hepsinden iyi benim için dünyanın en iyi 2. cep telefonu...

1.hTC One X
2.Samsung Galaxy SII
3.İphone 4s

benim için telefonlar böyle sıralanır benim zevkime uyan en iyi cep telefonları... 4s aslında listeye giremezdi ama ios var işte birşey diyemiyorsun...

- - - Eklendi - - -

hTC One X ile Beats Audio nasıl gider paran varsa tabi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...