Xperia arc mı ? Değerinde başka bir telefon mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
Xperia arc mı ? Değerinde başka bir telefon mu?
merhaba arkadaşlar xperia arc teknosada turuncu indirimle 1100 liraya alınabiliyor bu telefonu mu alayım yoksa bu değerde başka bir telefon mu önerirsiniz? bir de bu telefon beni 3 yıl götürür mü :D
 


Jino

Jino

Üye
Xperia arc ile ilgili bi fikrim yok ama alabilecek durumdaysan Xperia s i tavsiye ediyorum.

---> Burdan bakabilirsin. :)
 

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
o kadar yükseklere cıkamam ya :D zaten üniversiteye giderken alcak babam arc a zor ikna ettim :D
 
Jino

Jino

Üye
Yıllardır Nokia kullanıyorum artık bıktım diyebilirim Sony Ericsson gerçekten kaliteli üretiyor telefonları bu yüzden pahalı zaten. Sonyden şaşma o zaman arc da iyidir :)
 
klongs

klongs

Üye
arc eski arc s al
 

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
arc s in fiyatı da yüksek ya
 

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
yok mu önerisi olan?
 
Symbianize

Symbianize

Üye
1200 tlye htc evo 3d
 

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
o çok takoz ya :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bence biraz daha beklemelisin illa androidli bir telefon alicam diyorsan htc one s i gormelisin su anda fiyati hakkinda bir bilgim yok ama cok iddiali bir model

---------- Eklendi @ 15:18:44 ---------- Yazıldı @ 15:17:36 ----------

Evo 3d 1125tl mediamarktta

---------- Eklendi @ 15:19:51 ---------- Yazıldı @ 15:18:44 ----------

Ama dediginiz gibi kaba bir telefon ve performansi one s ve fiyat olarak denk cihazlara gore dusuk
 

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
one s in 1500 den asağı olacağnı sanmıyorum :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
one s in 1500 den asağı olacağnı sanmıyorum :)

Benim ki tavsiye secim senin ama 1100tlye arc almaktansa eger 1250-1300tl gibi cikarsa one s almak daha iyidir belki maddi acidan biraz zorlar ama sonra pisman olmaktan iyidir.
 

oguzaydin

Üye
    Konu Sahibi
inşallah o fiyata çıkar :D teşekkürler yardımın için
 
Symbianize

Symbianize

Üye
One S çok geç gelcek hatta bi ara satılmayacak bile dendi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
One S çok geç gelcek hatta bi ara satılmayacak bile dendi

Kullanilan chipsetle alakli bir durum vardi. Snapdragon s4 chipsetin uretim kapasitesi talebi karsilayamiyor diye aciklama gelmisti qualcomm dan ama su anda durum ne bilmiyorum belki degisik bir chipsetle de sevkedilebilir ama o zaman da alinmaz bence
 
Türe

Türe

Üye
Yukarıdaki video MaxiCep.com sunucularında barındırılmamakta olup videonun içeriğiyle ilgili tüm yasal sorumluluk videonun yüklü olduğu siteye aittir.

Bu ibare neden kullaniliyor ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Sdn muyapin bir videosunu telif haklarini ihlal ederek paylastigi icin kapatma cezasi alicak galiba o yuzden
 
Türe

Türe

Üye
Peki paylaşmazsak aynı şey maxicepin başına gelebilir yani ? :hmmm Kesin kullanalım o zaman . Hatta konu bile açılabilir bunun için.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
o ibare otomatik ekleniyor sanırım Süleyman Ozan abi site hakkında bölümünde yapılıcakmış duyurusu..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt