X6'ya C6 fw'ini Yükleyebilir miyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aswerth

aswerth

Üye
    Konu Sahibi
X6'ya C6 fw'ini Yükleyebilir miyim?
X6 16gb v21 telefonum var,fakat hiçbi yerde x6 için c6 homescreen'inini ve 4x5 menuyu bulamadım,gördüğüm kadarıyla iki telefonun özellikleri aynı...C6 fw'ini X6'ya Phoenix veya JAF ile hiçbi düzenleme yapmadan yüklersem sorun çıkar mı?
 


xCHIVALR0US

xCHIVALR0US

Üye
Öyle direk yüklenmez sanırım. 5800'a C6 yazılımı yüklemek için baya uğraştılar.
 
aswerth

aswerth

Üye
    Konu Sahibi
Öyle direk yüklenmez sanırım. 5800'a C6 yazılımı yüklemek için baya uğraştılar.
ben de onu düşündüm ama 5800 ile c6 epey farklı...örneğin c6 5mp kamerası var,doğal olarak c6 fw'indeki kamera uygulamasını 5800'a uyarlamak zorundalar..ama x6 ile c6 klavye dışında neredeyse aynı...c6 fw'sini yüklemeyi denesem jaf ile orjinal fw'ye dönebilir miyim? :D
 

mıttık

Üye
Belki uyar ama telefon acilma ekraninda kalir hata verir cunku klavyeli teller acilista klavye kontorolu yapiyo biraz ugrasmasi lazim anlayanlarin ama geri donus te sorun cikmaz buyuk ihtimalle c6 yazilimiyla ugrasma bence kendi yazilimi ile cfw yapip 4*5 menu filan yapmak daha kolaydir bence
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
şuan 5800 ve 5530 için yaptılar ama ilerde x6 içinde yaparlar belki.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
su zamanda kimse x6 şle uqraşmaz cunku pahalı tel. ondan
 
Anußis

Anußis

Üye
arkadaş dogru söylüyorda bi aralar nokia 5800ın ana ekranında kartvizit falan yoktu hatırlarsanız ilk alanlar bilir 5530 ve benzeri telefonlarda vardı ancak 5800a koyulmamıştı belki bu x6 yada c6ya konulan widgetlerden yeni güncellemede koyabilirler :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
olabilir bak bu
 
aswerth

aswerth

Üye
    Konu Sahibi
Belki uyar ama telefon acilma ekraninda kalir hata verir cunku klavyeli teller acilista klavye kontorolu yapiyo biraz ugrasmasi lazim anlayanlarin ama geri donus te sorun cikmaz buyuk ihtimalle c6 yazilimiyla ugrasma bence kendi yazilimi ile cfw yapip 4*5 menu filan yapmak daha kolaydir bence

Şu an ev ekranını hallettim ama 4x5 menüyü yapamadım.5800 için bi konu vardı,ordakini denedim ama olmadı...:bilmm


İnşallah en kısa sürede yeni fw ile ev ekranı ve menü değişir veya pnht x6 alıp c6'yi modlar :D
 
sanitarium8787

sanitarium8787

Üye
aynen beklemedeyim bende
 

knight_rider

Üye
biri yapmalı artık x6 ya c6 fwsini...ev ekranı nemü mesaj okuma neden...herkes 5800 a yoğunlaştı ki..=(
 
ErdemBütün

ErdemBütün

Üye
bende beklemedeyim
 
jrcarlo

jrcarlo

Üye
C6 modunu X6 v31 versiyonuna yükleyemiyorum eski v30 sürümüne dönmek istesemde olmuyor. Bunun yapmanın bi yolu var mı arkadaslar yardım edebilir misiniz. Şimdiden teşekkürler....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt