X6 Telefonum Usbden Kısa Devre Yaptı :( + - Ters Bağlamışım..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

t4r1k

Üye
    Konu Sahibi
X6 Telefonum Usbden Kısa Devre Yaptı :( + - Ters Bağlamışım..
Arkadaşlar ben dukkandakı bilgisayarın anakartını değiştirdim. ön panel ve kart okuyucuyu anakarta bağlarken kart okuyucunun kablo dizilimi beni yanılttı ve siyah kablo (gnd) = 5 volta * kırmızı kablo (5v) onuda anakartta gnd pinine bağlamıştım.
ayrıntılı olarak;

Anakart = Ön Panel Kablosu
+5volt = +5 volt
-data = -data
+data = +data
-nötr = - nötr

Yukardaki gibi bağlanması gerekirken (Doğru Olan Yukardaki Bağlama Şekli);

Anakart = Ön Panel Kablosu
+5volt = - nötr
-data = -data
+data = +data
-nötr = +5volt

Ben Bu şekilde + ve - uçları yanlış bağlamışım.DOğal olarka telefonu bagladıgımda once beyaz ekran sonra telefon kapandı ve daha açılmadı.Ve büyük bi aptallık yaparak bilgisayarda çıkan yeni donanım bulundu yükleniyor yüklendi kullanıma hazır gibi ibareler çıktığı için bi sürede bekledim oyle 5 10 saniye sonra usbyi çıkardım.Kvk dan garantili telefon ve garantiye göndereceğim aldıgım yere gittim önce yazılım atalım düzelmezse garantiye gönderelim dediler. tmm dedim buyuk ihtimal garanti bunuy emeyecek ve bana fatura kesecekler ne kadar maliyet çıkar? yada arıza buyukmudur yapılabilirmi bi arızamı?


teşekkürler


 


Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
Benim Mp4 Kabloları yanlış bağladım diy ekran İnanılmaz Sıcak olmuştu bir ihtimal ekran yanmış olabilir yada farklı bir sorun olabilir. ses var görüntü yokmuydu peki ? Cep Telefonlarında kendimce bilgimden anlarım.
 
endo16

endo16

Üye
yok birader yerler büyük ihtimal benim samsung starıma firmware yüklerken(samsung star firmware yüklemek garanti dışına çıkartır) anakartı yakmışım verdim garantiye yaptılar :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
usb den baqlamıyormusunuz siz nasıl ters baqlarsınız anlamadım
 

t4r1k

Üye
    Konu Sahibi
usb den baqlamıyormusunuz siz nasıl ters baqlarsınız anlamadım

arkadaşım anlamadığın kesin usbyı zor ederek ters baglamadım zaten usb normal usb kablo normal kablo yanlış bağlantı bilgisayar kasasının içinde....


diğer arkadaşlara teşekkür ederim inş yapılırda gelir... bu arada telefoncu ne telefon kutusu ne başka bişey aldı sadece telefonu aldı garanti için bunlar yeterlimi acaba kafama takıldı
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Büyük ihtimalle böyle bir hatayı senin yapamayacağına inandır servisi :D yerler dert etme. Kısa devre belki senin cihazın ara kablosunda oldu falan diye düşünebilirler. Sen ortalığı karıştırma bilgisayara müzik atmak için bağladım böyle oldu falan de. Safa yatarsan yerler.
 
  • Beğen
Tepkiler: geldegeleyim61
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
Büyük ihtimalle böyle bir hatayı senin yapamayacağına inandır servisi :D yerler dert etme. Kısa devre belki senin cihazın ara kablosunda oldu falan diye düşünebilirler. Sen ortalığı karıştırma bilgisayara müzik atmak için bağladım böyle oldu falan de. Safa yatarsan yerler.


:ehe:ehe:ehe
 

t4r1k

Üye
    Konu Sahibi
Büyük ihtimalle böyle bir hatayı senin yapamayacağına inandır servisi :D yerler dert etme. Kısa devre belki senin cihazın ara kablosunda oldu falan diye düşünebilirler. Sen ortalığı karıştırma bilgisayara müzik atmak için bağladım böyle oldu falan de. Safa yatarsan yerler.

yattım olacak :D
 

t4r1k

Üye
    Konu Sahibi
ayın 29 u itibariyle garantıye gonderdık bakalım bugun 3 nısan beklemedeyız artık arıcam kvkyı sorcam ne alemde
 
SilentOne

SilentOne

Üye
geçmiş olsun usb anakartta sıkıntılı yha :D
 

t4r1k

Üye
    Konu Sahibi
telefon ankarada yapılamamış mekank bişeysi yokmus istanbul labaratuvarlarına gönderılmıs elektronık onarım ıcın. 14 nisanda servise alınmıs onarm ıcın........
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt