x6 flaş atma ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ookkaayy

Üye
    Konu Sahibi
x6 flaş atma ?
arkadaşlar nokia x6 telefonuma flaş atıcam türkcel reklamlarından, türkcel temasından şimdiki yazılımın eski versiyon olması ve kilit kodunu unuttugumdan dolayı. Flaş dosyalarını indirdim navifirm ile.
1:bu dosyaların içinde oyun varmıdır varsa nasıl silebilirim.
2:telefonda gerekli olan bi kaç program var(nimbuzz,joikuspot,m guard,fener porgramı vb) bunları o dosyalara atabilirmiyim.
 

1-Oyunlar var ve fw cleaner programıyla silebilirsin
2-Programları da ekleyebilirsin extsis programı ile

Alttaki konuyu incele aradıgın hersey verilen video da var ve gereken tüm uygulamalar verilmis

http://www.maxicep.com/modifikasyon...kasyon-islemi-nasil-yapilir-video-476355.html
 
Tepkiler: ookkaayy

ookkaayy

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler kardeş sagol.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...