Rz4
Üye
X3-00 Tanımlayamadığım bir sorun ?
Telefonumu bilgisayarıma taktığımda bir sorun yok ancak , 1-2 haftadır gözüme çarpan birşey var ,
Media Player de donanım olarak ve aygıt ismi olarak cok garip bi yazı cıkıyor.
Sizce sorun ne ? Veri akışında bir sorun yok ama ne anlama geldiğini bilmek istiyoru , teşekkürler...gif)
Media Player de donanım olarak ve aygıt ismi olarak cok garip bi yazı cıkıyor.
Sizce sorun ne ? Veri akışında bir sorun yok ama ne anlama geldiğini bilmek istiyoru , teşekkürler..
.gif)

