X3-00 Tanımlayamadığım bir sorun ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
X3-00 Tanımlayamadığım bir sorun ?
Telefonumu bilgisayarıma taktığımda bir sorun yok ancak , 1-2 haftadır gözüme çarpan birşey var ,
Media Player de donanım olarak ve aygıt ismi olarak cok garip bi yazı cıkıyor.



Sizce sorun ne ? Veri akışında bir sorun yok ama ne anlama geldiğini bilmek istiyoru , teşekkürler..)):
 
Rz4

Rz4

Üye
    Konu Sahibi
60 GÖSTERİM 0 YORUM , SÜPER Bİ FORUM ! :off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt