X-Plore v3.20 (Gelişmiş Dosya Yöneticisi)

Sponsorlu Bağlantılar

İncİnat

İncİnat

Üye
symbian dan hasret kalmıstım bunu arıyordum yana yana :tşk:
 


JACKAL-XXX

Üye
Harbi harbi süper... S3 için arayıpta bulamadığım program... Hem de ücretsiz ;)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamanın 2.9.5 sürümünü aşağıdaki eklentiden indirebilirsiniz.
 

Ekli dosyalar

sefbay2

Üye
tesekkurler
 
serinaga

serinaga

Üye
Ahanda bu süper olmuş tablet android'ime yükledim. Paylaşım için
:tşk:
 

fedlkamp

Üye
markete gönderme problemi olanlar titanium backup pro'yu açsınlar, sonra sırasıyla uygulamayı (xplore) yedekleyin - kaldırın - ve geri yükleyin
 
advancel

advancel

Üye
Way be benim eski 6600 da azkullanazdık hey gidi günler hey ozaman lar 8 mb ramle oynuyorduk şimdi 512 az geliyor :D
 
gorkemm55

gorkemm55

Üye











symbianda işime yarıyordu teşekkürler
 
can_huso_sulo

can_huso_sulo

Üye
paylaşım için saol eline saglık
 

raga_oktay1980

Üye
xpoler zate samiyadada hata veriyordu
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
bakalım x-plore symbian'daki kadar başarılı mı. teşekkürler :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: S. TAN
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Bu program vazgecilmezim ve bir numara. Tesekkürler.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 

seven1

Üye
helal olsun sana cok teşekkürler buna cok ihtiyçim vardi
 

cukuleaks

Üye
Teşekkürler :)
 

screwer06

Üye
Tesekkurler
 
erkanaymak

erkanaymak

Üye
:tşk:
 

hotan1

Üye
eline sağlık
 

kutlum06

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt