X-Plore v1.40 s60v3 (15/02/2010)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Flashtecker

Flashtecker

Üye
    Konu Sahibi
X-Plore v1.40 s60v3 (15/02/2010)
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: by_serseri_uğur, sezer14, hhh666 ve 34 diğerleri


serkanacar25

serkanacar25

Üye
Gecenin bu vakti 1 saat uğraştım telden bu konuyu açmak için..başarmıştımda ama onay gerekiyomuş :D sen benden önce davrandın..yinede tşk ederim :box
 

johnymu67

Üye
fullmu kardeş
 
Cynical

Cynical

Üye
X-Plore iyice saçmalamaya başladı son versiyonlarda. Bundan öncekinde RAM problemi vardı. Bu versiyonda da # tuşuyla aşağı inince tüm dosyaları seçiyor, 0'a basınca da programdan çıkıyor.
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
yeni özelikleri de yazsaydın iyi olurdu
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Mustafa eline sağlık Paşam . bilgin var mı tam c.rackli mi acaba ?
 
Flashtecker

Flashtecker

Üye
    Konu Sahibi
Mustafa eline sağlık Paşam . bilgin var mı tam c.rackli mi acaba ?
yeni çıktı sanırım bu versiyonu ***** için beklenmesi gerekebilir. Tam bir bilgim yok ama crackli değildir. Demo versiyonda değil. bende çalışıyor. bilirsin abi demo versiyonlar genelde 20 kullanımlık oluyor. ben denedim 20 den çok daha fazla girip çıktım hiç bir sorun olmadı.
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
tamam canım eline sağlık tekrar
 

ayhan3505

Üye
Güzel kardeş
 
serkanacar25

serkanacar25

Üye
Cr_ackli değil..Programı kullanabiliosun ama tum özelliklerini değil.mesela cihazı yeni başlatma,yeni özelliklerden olan bluetooth le txt dosyaları gönderme falan yok..başlangıç ve kapanışta 3 saniye war..Buna FU_LL denirse FU_LL dur o zmn hahaha :D
 
34tango

34tango

Üye
eline sağlık
 

antiochia

Üye
hocam eline saglıkta ama benım E51 de sertifika hatası verdi ya :(
 

passiv€ aggressiv€

Üye
emeğine sağlık...
 

mhmt5

Üye
sağol
 
bulentba

bulentba

Üye
yeni özellikleri nelere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt