X-Plore v1.33 [Son Sürüm] 06.2009

Sponsorlu Bağlantılar

turkordu

turkordu

Üye
    Konu Sahibi
X-Plore v1.33 [Son Sürüm] 06.2009


X-plore is a file manager for Symbian phones, with wide range of functions on phone's file system.

Features:

* View all drives / folders / files on phone in tree view
* Integrated text and image viewer
* View file details
* Edit file attributes (hidder, read-only, etc)
* Rename and delete files
* Create or edit text files
* Create folders
* Multi-selection
* Copy or move files and folders
* Send files by Bluetooth or Infrared
* Extract files from Zip, Rar, Jar archives
* Pack files to Zip archive
* View Word documents
* Hardware device info
* View processes and tasks
* Built-in program update
* Viewing, saving files in Messagning folders
* Hex viewer and editor
* Search files
* Folder hotkeys

Note: Protected Folders ARE Accessible [It`s All-Files Version]
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: menderes27, ceylan007, kaan çelik ve 34 diğerleri


k11

Üye
saol
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
sürekLi üst versiyon çıkarıyorlar ama gözle görülür bir yeni özelliği yok.
 

TBOYH

Üye
istenen uygulama erişimine izin verilmedi diye hata veriyor.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
bu 3 sn sürelimi?
 
silop_kms

silop_kms

Üye
eline sağlık paylaşım için teşekkürler...
 
nicksiz92

nicksiz92

Üye
Ya bunu dün yükledim gayette güzel çalışıyodu 3sn filan istemiyodu ama bugün giremiyorum tam açılıyo yukarda xplore yazıyo sonra programdan atıyo benden kaynaklanan bi sorunmu yardım pls
 
emesut

emesut

Üye
il*çlandımı bu program acaba ona göre yükleyelim telefonumuza.
Sonra hastalık kapmasın telefonumuz..
 
turkordu

turkordu

Üye
    Konu Sahibi
3sn'ye yok.Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım gayet güzel çalışıyor.
 
carlos3x

carlos3x

Üye
unregistred kullanıyorsasnız 3sn hep olur...
 

reterizm

Üye
ilaçlanmış versiyonlar bi süre sora zaten çöküyor.daha tam c.rklenemedi sanırım xplore ,ama unregis versiyonunu kullanın 3 sn bişey kaybettirmez bi kısıtlamada yok zaten..Ben kullanıyorum hiç problem vermedi şimdiye kadar.
 

travis92

Üye
dikkat ettinizmi bilmem ama avi destekli galiba bu versiyon
 
turkordu

turkordu

Üye
    Konu Sahibi
Programın bu versiyonunda sys bin gibi görülemeyen sistem klasörlerini de gösteriyor.
 
sabri04x

sabri04x

Üye
kardeşim bende yukledim bir gün kullandım ertesi girmiyo bende anlamadım üstelik sys klasörünü acıyo :(
 

tarama

Üye
N79 için Sertifika hatası diyor. Tarihi ileri geri alarak yaptım ama nafile. Tavsiyeniz varmı?
 
sabri04x

sabri04x

Üye
canım kardeşim tlf hacklemek cok kolay niye yapmıyosunki hello carbideyle yok başın cok ağrır
 

tarama

Üye
Teşekkürler kardeşim. İllaki hacklemekmi gerekiyor? Başka çözümü yokmu bunun? Sys klasörüne girebildiğini söyleyince hacklenmeden olabilir diye anladım.
 

eneees

Üye
3 saniye fazla kayıp olmuyor ama, arama yaptırdığında sonuç bulamıyor bizzat test ettim.
 
sabri04x

sabri04x

Üye
abi yapmanız gereken iki tane dosya veriyorlar onları sys bin klasörüne atmak sonra yeniden başlatınca sertifika hayal oluyo
 
bulentba

bulentba

Üye
saol
 

Benzer Konular



Üst Alt