X-plore permission denied HATASI ALIYORUM!

Sponsorlu Bağlantılar

sinan2094

Üye
    Konu Sahibi
X-plore permission denied HATASI ALIYORUM!
Arkadaşlar Note 3 te kaç gündür x-plore donate kullanıyordum bugün telefon hafızasından sd karta müzik atarken permission denied hatası verdi onu sildim google playden orijinalini yükledim tekrar aynı hata orijinal samsung dosya yöneticisinde atıyor ama xplore da atmıyor lütfen yardımcı olun.
 


Kontrol

Kontrol

Üye
Başka bir dosya yöneticisi deneyin, kitkat ile uyumlu olmayabilir.
Es file manager ı deneyebilirsiniz.
Benim de kitkat fakat bir sıkıntı yok.
Sürüm 3.60.01 internetten bir arayip deneyin isterseniz.
 

sinan2094

Üye
    Konu Sahibi
Dediklerinizi yaptım ama onlardada aynı sekilde telefon hafizasindan sd karta dosya atarken hata veriyor ama ayni kartı otg kablosuyla bağlayınca atiyor lütfen yardım edin
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Dediklerinizi yaptım ama onlardada aynı sekilde telefon hafizasindan sd karta dosya atarken hata veriyor ama ayni kartı otg kablosuyla bağlayınca atiyor lütfen yardım edin

Dostum Kitkatla beraber uygulamaların hafıza kartına işlem yapmaları engellendi.

Orjinal dosya yöneticisi kullanirsan sorun olmaz :)


Illede xplore kullacagim diyorsan cihazın rootlu olmali ve linkteki konuyu ziyaret etmelisin

[Xposed] KitKat SD Card fu ll Access v1.2 (KK Hafıza kartına fu ll erişim) - MaxiCep
 
speedydancer

speedydancer

Üye
Hiç uğraşmayın file Commander uygulamasını yükleyin o atıyor. Benim tel Xperia zr 4.4.2 hiç bi sıkıntı yok atıyor. X plore atmıyor
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Hiç uğraşmayın file Commander uygulamasını yükleyin o atıyor. Benim tel Xperia zr 4.4.2 hiç bi sıkıntı yok atıyor. X plore atmıyor
Üyeleri niye yanlış yonlendiriyorsun?


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

speedydancer

speedydancer

Üye

Bizde yalan yok kardeşim
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye

Bizde yalan yok kardeşim
Yalan yok diyorsunda bu bahsettiğin senin cihazinla ilgili bir durum, kitkat surumunde hafıza kartina işlem yapılmıyor yani hangi dosya yoneticisini kullandigin farketmez.
 
speedydancer

speedydancer

Üye
File Commander uygulaması stok Programı olarak yüklüymüş o yüzden kopyalıyo olabilir, yanlış anlaşılma için özür dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
speedydancer

speedydancer

Üye
Ayrıca benim telefonda farkediyor xplore ile kopyalama yapmıyor
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
File Commander uygulaması stok Programı olarak yüklüymüş o yüzden kopyalıyo olabilir, yanlış anlaşılma için özür dilerim.

Benim cihazdada stock dosya yöneticisi işlem yapıyor sorun yok yani ama diger uygulamaların izni yok maalesef :)
 
  • Beğen
Tepkiler: speedydancer
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
speedydancer

speedydancer

Üye
Bize sony kıyak yapmış demek ki stokta yüklemiş dosya yöneticisi :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
speedydancer

speedydancer

Üye
Cihazı rootlarsan üstteki yorumumda çözümü yazdım faydalinirsin :)
Mesela oyun datalarini taşıyan uygulamalarda anlattigim yöntemle çalışıyor :)
Sistem root atamadım zr kitkat için bulamadım
 
speedydancer

speedydancer

Üye
Var da jellybean de kalmış :-)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb


Üst Alt