Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
X-plore 1.30 Türkçe Dosya Yöneticisi
Sponsorlu Bağlantılar
ejder-
Üye
çok teşekkürler
ReLax66
Üye
---------------------------------------
Bizim Bu millet ne kadar okuma özürlü ya, Programı gördünüz mü hemen indirelim yükleyelim diyorsunuz, sanki cok yasal bişey yapıyormuş gibi. ekmek piş ağzıma düş diyonuz.
Programı gördünüz mü bi araştırın, millet yorumda ne yazmış okusanıza önce.
Programa gelince Ben programın 1,21 versiyonunu tele atmıştım , sertifika dedi... sertifikalandırayım dedim sertifikam olan site arıza verdi.. Telin Tarihini 2008 yaptım 1,21 i yükledim... Keyini de yazdım kurdum telefona... Sonra telefonda kurcaladım dilini türkceye cevirdim, kurcaladım, sonra Güncelleyim dedim, Telefon sordu internete bağlanıp güncellensin mi diye Evet güncelle dedim, otomatik olarak telefona 1,30 u internetden indi telefona...ha ne zamana kadar kullanırım bunu bende bilmiyom benim merak ettiğim sey, Bu programın Mantığı Nedir ? yani tamam dosyaları görebilme, saklayabilme falan ama , Bunu hangi mantıkla yapıyor ? ZiPleyerek mi Telefonda saklanıyor görüntüler videolar vs. ? ve Mesajları nasıl gizleyebilirim , asıl arastırdıgım sey bu ve hiç bi Tarife de yazmamışlar..
Bizim Bu millet ne kadar okuma özürlü ya, Programı gördünüz mü hemen indirelim yükleyelim diyorsunuz, sanki cok yasal bişey yapıyormuş gibi. ekmek piş ağzıma düş diyonuz.
Programı gördünüz mü bi araştırın, millet yorumda ne yazmış okusanıza önce.
Programa gelince Ben programın 1,21 versiyonunu tele atmıştım , sertifika dedi... sertifikalandırayım dedim sertifikam olan site arıza verdi.. Telin Tarihini 2008 yaptım 1,21 i yükledim... Keyini de yazdım kurdum telefona... Sonra telefonda kurcaladım dilini türkceye cevirdim, kurcaladım, sonra Güncelleyim dedim, Telefon sordu internete bağlanıp güncellensin mi diye Evet güncelle dedim, otomatik olarak telefona 1,30 u internetden indi telefona...ha ne zamana kadar kullanırım bunu bende bilmiyom benim merak ettiğim sey, Bu programın Mantığı Nedir ? yani tamam dosyaları görebilme, saklayabilme falan ama , Bunu hangi mantıkla yapıyor ? ZiPleyerek mi Telefonda saklanıyor görüntüler videolar vs. ? ve Mesajları nasıl gizleyebilirim , asıl arastırdıgım sey bu ve hiç bi Tarife de yazmamışlar..
bu ne perhiz bu ne lahana turşusu,,, kalın kalında yazmışın ama sen ilk mesajları bile okumamışsın, ilk mesajları oku bari ne işe yaradığını öğrenirsin programın
mercek76
Üye
çok saolasın
handsomeismail1982
Üye
bende n 80 var yükledim kayıt dosyasındanda sifreyi aldım sorun çıkmadı su an kullanıyorum tesekkürler
kordiyal10
Üye
Allah razı olsun en güzel site burası bir daha işimi başka yerde görmeye çalışan ne olsun...
arven_005
Üye
eline sağlık
erdalbattal
Üye
çok saolasın kardes tamda ihtiyac duyduğum uygulama eywallah eline salık
cesimo
Üye
Teşekkürler
rıdvanzeybek
Üye
ya dostum xplore 1.3o hata veriyo
CK1991
Üye
1.31 sürümü ne zaman gelir acaba ?
tamamkabul
Üye
Edit.Yanlışlık oldu....
rıdvanzeybek
Üye
ya yine sorun veriyo
bi yardım et bizahmet
34tango
Üye
teşekkürler
senol_gs
Üye
Teşekkürler Kardeş...
resulemrah
Üye
teşekkürler de tam surum olmuo?
paparazzi07
Üye
beyler bu xplore da Cys-bin dosyalarina nasil giriyorsunuz ben ayarlardan gizli dosyalari rom rem dosyalari goster dedigim halde gostermiyo bilen varmi telefon mu arizali acaba ayrica pylasim icin saol
beyler bu xplore da Cys-bin dosyalarina nasil giriyorsunuz ben ayarlardan gizli dosyalari rom rem dosyalari goster dedigim halde gostermiyo bilen varmi telefon mu arizali acaba ayrica pylasim icin saol