X-Men: Apocalypse'den İlk Görseller Geldi!

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
X-Men: Apocalypse'den İlk Görseller Geldi!
2016'da vizyona girecek olan yeni X-Men filmiden ilk görseller geldi.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


X-Men 2 filminden hatırlayacağımız Nightcrawler mutantının genç halini Apocalypse'de göreceğiz. Nightcrawler karakterini Kodi Smit-McPhee oynayacak. Film 27 Mayıs 2016'da vizyona girecek.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar



Jan

Jan

Üye
X-men ve avatar ı çiftleştirmişler sanki :perde::aha:
 
xmustx

xmustx

Üye
Güzel fakat Hugh jackman as wolverine olmazsa güzel olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jan
Jan

Jan

Üye
Bikere Hugh olmazsa olmaz ki zaten :biggrin::hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Hugh Jackman de kadroda arkadaşlar
 
xmustx

xmustx

Üye
süper :)
 
reaurora

reaurora

Üye
görseller bunlar mı :ehe
 


Üst Alt