wwe aftershock 6600 ve 7610 da denendi

Sponsorlu Bağlantılar

dovi67

dovi67

Üye
    Konu Sahibi
wwe aftershock 6600 ve 7610 da denendi







6600 ve 7610 da çalışıyor denenmiştir ve ayrıca çoğu s60 v2 lerde çalışır :oke::oke::sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: bytlki, musti115, sekmen55 ve 19 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
oyun 10 mb mi
 
dovi67

dovi67

Üye
    Konu Sahibi
Maxis_

Maxis_

Üye
cok saol kardeş fkt n gage oyunlarını n dan bayabi kafam ağrıdı.cok format attım tele.hep bozuluyodu bluetooth kamera fln.fakat tekrar denice.bu gzk gibi.saol
 
dovi67

dovi67

Üye
    Konu Sahibi
önemli değil bir teşekkür yeter
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
ONUR MEHMET

ONUR MEHMET

Üye
Teşekkürler
 
cerkez1994

cerkez1994

Üye
ben yükledim ama açılmadı hafıza kartım 512 kart fazla dolu değildi
 
[Cenk]

[Cenk]

Üye
teşekkürler güzel oyun walla :D
 

baba6767

Üye
teşekürler devamını da bekliyoruz mutlaka bu başarıların
 
dovi67

dovi67

Üye
    Konu Sahibi
ben yükledim ama açılmadı hafıza kartım 512 kart fazla dolu değildi
telefonun markası ne? benim 6600 süper çalışıyor
 
cerkez1994

cerkez1994

Üye
telefonun markası ne? benim 6600 süper çalışıyor
nokıa 7610
 

xcomerxc

Üye
kardeş bu link kırık indiremiyom bir yenilesen
 


Üst Alt