BoZ470
Üye
Wt-6 İle Kullanım Biligisi İStiyorumm
Arkadaşlar wt-6 almayı düşünüyorum fakat wt-3 modeline olumsuz yorumlar yazılmış. wt-6 modeli nasıl??? wt-3 gibi sorunlu bir model mi yoksa normal mi??? Tridentin fabrika değiştirdiğini ve t1000 modelini yeni fabrikasında üretildiğini okudum, wt-6 modeli yeni fabrikasında mı yoksa eski fabrikasında mı üretiliyor??? Kullanan ve bilgisi olan arkadaşlar yardımcı Olursanız Sevinirim...
