Wp8'in tema renkleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tepkiler: OttomaN TigeR

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Bartu sen ben Ali abi buluşur tokuştururuz sıkıntı yok mayısda gelmesi benim için daha iyi çıkar çıkmaz alacağım kesinlikle parası dahi hazır o derece
 
Tepkiler: kullanıcıadları
Bartu sen ben Ali abi buluşur tokuştururuz sıkıntı yok mayısda gelmesi benim için daha iyi çıkar çıkmaz alacağım kesinlikle parası dahi hazır o derece

Bende her şeyini hazırladım.Eğer bugün 4 çekirdekli bir cihaz gelirse aralık gibi belki alırım ama bugün ne gelirse gelsin büyük ihtimalle MWC2013'ü beklerim diye düşünüyorum valla sabrımın sınırlarını zorlayacağım inşallah dayanırım
 
Tepkiler: MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
inşallah mwc den sonra acaba ifa yı mı beklesek ces i mi beklesek nokia world ü mü beklesek bekle Allah bekle
 
inşallah mwc den sonra acaba ifa yı mı beklesek ces i mi beklesek nokia world ü mü beklesek bekle Allah bekle

Dimi yahu Valla şimdi MWC'yi beklesek daha sonra bu modeller dandik IFA'da güzelleri gelicek, IFA'yı beklesek CES'te 8 çekirdekli geliyor denilecek.Ne etsek bilemedim hiç almayalım bi şey en iyisi
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şubatta ispanyada olma ihtimali olan varsa bana ulaşsin mwc2013e iki kişilik davetiyem var ben gidemiyecem buyuk ihtimalle
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bazen ben de öyle düşünüyorum ama daha 2014 ten önce 8 çekirdek falan görmeyiz sanmıyorum

- - - Eklendi - - -

şubatta ispanyada olma ihtimali olan varsa bana ulaşsin mwc2013e iki kişilik davetiyem var ben gidemiyecem buyuk ihtimalle

hemen bana ver abi dayım gidicek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...