wp7.8 geliyor[guncellendi]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
abi şurayi bi tercume edebilsek;

 


kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
onlara özgür abi bakıyor ( bulutsuzgece )

umarim buralardadir.şole bi goz attim 2013 te gelicek kararli bi surum olmasi icin acele etmiyoz gibi bi aciklama yapmişlar sanki...belkide ben yanliş anladim bilemiyorum.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
onlara özgür abi bakıyor ( bulutsuzgece )

Ali Kemal'in söylediklerinden farklı bir şey yazmıyor.
Microsoft güncellemenin 2013 başlarında geleceğini belirtmiş.
Yeni başlangıç ekranı, iki katına çıkan tema rengi seçenekleri (20'ye çıkmış), yeni kilit ekranı özellikleri (Bing Günün Resmi) v.s v.s...
Güncellemenin test edilmesi, onaylanması ve mümkün olduğunca çok cihaza ulaşması için donanım ve operatör ortaklarıyla yakın ilişki içerisinde çalışmalarını sürdürüyormuş. Kaliteli bir güncelleme olması için uğraşıyormuş.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Teşekkurler ozgur abi ve Ali abi...
 
komando04

komando04

Üye
teşekkürler abi vizede güncellemenin ingilizce içeriğini Türkçeye çevirirsin inşallah abi
 
genpoker

genpoker

Üye
Bizi bu kadar bekletmeleri buyuk haksizlik bence guncelleme ve yayinlanabilir durumda ama niye hala bekliyorlar anlamadim
 
korsan638

korsan638

Üye
nasil oldu bu guncelleme işi ? Sonuc ne arkadaslar ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2013 yilinin başinda gelecegi resmen aciklandi.
 
genpoker

genpoker

Üye
Bencede cok gec bizi neden bu kadar bekletiyorlar anlamadim
Sent from my Lumia 710 using Board Express
 

jublomo22

Üye
Beyler Navifirmde lumia 7,8 güncellemesi geldi fakat türkçe değil :(
 
ecel54

ecel54

Üye
7.8'de dokunmatik tuşların titreşimi azalmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt