Karşılaştırma Wp den bir cacık olmaz.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
o titreşim 920 ye has diye biliyorum mesela 1320 de olmuyor.
 
Benim merak ettiğim arkadaş sen sayfa sonuna gelene kadar parmağını kaldırmıyor musun? Yani bir defa çekip bırakmak varken sürekli parmağını kaydırmak niye? Ayrıca akıcılıktan kastınız bu mu sizin? Parmağınızla aşırı yavaş bir şekilde kaydırınca çok hafif titremelerin olması mı? Bu seni gerçekten rahatsız ediyorsa ve tekrar tekrar deneyip sürekli konu açıp böyle saçma bir şey yüzünden sistemin bi cacık olmayacağını söylemen büyük bir takıntı bence. Sanırım sende obsesif kompulsif bozukluk var. Bir psikoloğa görünmelisin bence

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

Ama kardeş bir yandan da haklı, mesela yazı yazarken kelimenin ortasından bir harf seçeceksin ya, o titreyince bir türlü o harfin yanına imleç gelmiyor, titrediği için son anda kayıyordu. Telefonu parçalamak istiyordum o an
 
o kayma da dokunmatiğin hassaslığından kaynaklı işte
 
Cacığı biraz sarımsaklayıp tadında bırakmak gerek.
Kimine göre cacık, kimine göre saray tatlısı.
Kimi sinekten yağ çıkarmaya çalışır, kimi de her haliyle keyfini çıkarmaya bakar.
Herkesin beğenisi ve zevki farklı.
Herkesin bakınca gördüğü farklı.

Herkese iyi forumlar.

Nokta.

 
Tepkiler: Serhan, alasulumurat, MrtAltg ve 5 diğerleri
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...