Wp 8 mi yoksa Android mi daha iyi.

thuglife

Üye
    Konu Sahibi
Wp 8 mi yoksa Android mi daha iyi.
Evet arkadaşlar başlık herşeyi anlatıyor yorumlarınızı yazın lütfen,hangisi daha üstün.
 
mağaza=android
kişiselleştirilebilirlik=android
serbestlik=android

stabillik=wp8
hız=wp8
kolay kullanım ve sadelik=wp8
daha iyi bir internet deneyimi=wp8


şimdilik durum bu
 
Tepkiler: Ademg1, serihan, R.A.M ve 2 diğerleri
Arkadaşım salt olarak şu daha üstündür demek çok kolay vede doğru değil.Androidi burda kötüleyecek halimiz yok(ben beğenmesemde)milyonlarca kullanıcısı ve çok geniş bir marketi ve oyunları vs var.wp8 ise daha yeni bir işletim sistemi,onunda arkasında ise hepimizin evinde ve işyerine pc lerini kullandığımız dev bir Microsoft firması ve başta sağlamlığı ile bildiğimiz ve hemen hepimizin evine enaz 1 adet de olsa girmiş olan yılların tecrübesi nokia ve diğer markalar.belki de hiçbir işletim sistemi hemen herkesi memnun etmeyecek,illa herkes biryanını beğenmeyecek ve bu konularda bu forumda onlarca kere açılacak ve tartışmalar çıkacak,belkide mod lardan biri kapatacak .o yüzden dostum keşke sende açmasaydı ya.
 
Tepkiler: kullanıcıadları

amcalu1

Üye
mağaza=android
kişiselleştirilebilirlik=android
serbestlik=android

stabillik=wp8
hız=wp8
kolay kullanım ve sadelik=wp8
daha iyi bir internet deneyimi=wp8


şimdilik durum bu


Internet deneyimi değişebilir belki ama gerisi doğru
 
Internet deneyimi değişebilir belki ama gerisi doğru

İnternet deneyimi nasıl değişebilir ? Orjinal IE10 kullanıyor buna diğer hiç bir işletim sisteminin gücü yetmez Diğerleri hadi neyse.Sadelik, kolay kullanım olmayacak şeyler değil mesela.
 

H.TOGAN

Üye

Çok doğru tespitlerde bulunmussunuz , tebrik ederim
 
Tepkiler: MasteLaa
Dusunsenize, wp8li telefonlar bilgisayar tabanli ve bilgisayarda olacak tum oyun ve uygulamalar ufak bir degisiklikle telefonda kullanilabilecek. Bundan daha iyi ne olabilir?

- - - Eklendi - - -

Dusunsenize, wp8li telefonlar bilgisayar tabanli ve bilgisayarda olacak tum oyun ve uygulamalar ufak bir degisiklikle telefonda kullanilabilecek. Bundan daha iyi ne olabilir?
 

Abartmamakta fayda var tüm oyun ve uygulamalar değil.Hala üreticisi tarafından destek gören ve üreticisinin çok büyük ya da küçük olması durumunda gelecektir.Şimdi orta halli bir geliştirici mobil platforma geliştirmekle uğraşmaz aynı şekilde küçük geliştiricilerin bir kısmıda.Bu işle haşir neşir küçük geliştiriciler zevk için veya çok büyük geliştiricilerde para için yapacaktır bu işlemi.Ek olarak gidip Call Of Duty, Crysis oynayabileceğimiz kapasitede değil henüz.
 

Mobilator

Emekli Yönetici
daha wp8'i göremedik görelim ondan sonra yorum yapalım
 
bence 1.500 TL'den sonra en iyi cihazlar iPhone'lardır
 
Tepkiler: hasiim__


Hocam bir süre sonra sıkılıyorsun benim gibi Heleki 1500 liraya şu şartlar altında Iphone 4 almak akıl işi değil yani...

iphone 5 çıktıktan sonra ip4'ün fiyatı epey bi düşer bence bu arada neyinden sıkıldınız anlamadım asıl sıkıcı olan bence android
 

Mobilator

Emekli Yönetici


iphone 5 çıktıktan sonra ip4'ün fiyatı epey bi düşer bence bu arada neyinden sıkıldınız anlamadım asıl sıkıcı olan bence android
android'in en büyük özelliği hep gelişime açık olması kardeşim, eğer android'den bile sıkıldıysan seni önümüzdeki 5 yıl hiç bir mobil işletim sistemi kesmez söyleyeyim
canın sıkıldığında at bir custom rom gitsin
 

sıkılma değil aslına ya benimkisi,oyunlarda çok fazla fps kaybı oluyor bence ios'a göre tek derdim bu

örneğin RR2'de Asphalt 6'da 7 de pek birşey farketmedim yalan olmasın v.s v.s

bu s3'e göre en kral özellik kısıtlaması olmayan stabil çalışan şarzdan çalmayan jelly bean romu hangisi bir bilgin var mı ?
 
Hep aynı arayüz.Ikonları değiştiriyorsun JBden sonra ama yine banamısın demiyor sıkıldım yani.Birde onun üzerine kopyası olan Touchwiz.Aman yarabbi.Custom romlarda yetmiyor artık ben Metro arayüzünü istiyorum Live title'lar falan
 
Tepkiler: MasteLaa

aslında bir program olacak herkes kendi arayüzünü kafasına göre yapacak

sanırım çok uçtum
 


aslında bir program olacak herkes kendi arayüzünü kafasına göre yapacak

sanırım çok uçtum

E yani Şeyi hayal edenler vardı bi ara W8 uygulamalarını bi uygulama ile WP8'e port edebilir miyiz ileride diye soranlar onun gibi oldu bu da.O çıkarsa bu da çıkar