thuglife
Üye
-
Konu Sahibi
-
mağaza=android
kişiselleştirilebilirlik=android
serbestlik=android
stabillik=wp8
hız=wp8
kolay kullanım ve sadelik=wp8
daha iyi bir internet deneyimi=wp8
şimdilik durum bu
mağaza=android
kişiselleştirilebilirlik=android
serbestlik=android
stabillik=wp8
hız=wp8
kolay kullanım ve sadelik=wp8
daha iyi bir internet deneyimi=wp8
şimdilik durum bu
Internet deneyimi değişebilir belki ama gerisi doğru
Arkadaşım salt olarak şu daha üstündür demek çok kolay vede doğru değil.Androidi burda kötüleyecek halimiz yok(ben beğenmesemde)milyonlarca kullanıcısı ve çok geniş bir marketi ve oyunları vs var.wp8 ise daha yeni bir işletim sistemi,onunda arkasında ise hepimizin evinde ve işyerine pc lerini kullandığımız dev bir Microsoft firması ve başta sağlamlığı ile bildiğimiz ve hemen hepimizin evine enaz 1 adet de olsa girmiş olan yılların tecrübesi nokia ve diğer markalar.belki de hiçbir işletim sistemi hemen herkesi memnun etmeyecek,illa herkes biryanını beğenmeyecek ve bu konularda bu forumda onlarca kere açılacak ve tartışmalar çıkacak,belkide mod lardan biri kapatacak .o yüzden dostum keşke sende açmasaydı ya.
Dusunsenize, wp8li telefonlar bilgisayar tabanli ve bilgisayarda olacak tum oyun ve uygulamalar ufak bir degisiklikle telefonda kullanilabilecek. Bundan daha iyi ne olabilir?
- - - Eklendi - - -
Dusunsenize, wp8li telefonlar bilgisayar tabanli ve bilgisayarda olacak tum oyun ve uygulamalar ufak bir degisiklikle telefonda kullanilabilecek. Bundan daha iyi ne olabilir?
İnternet deneyimi nasıl değişebilir ? Orjinal IE10 kullanıyor buna diğer hiç bir işletim sisteminin gücü yetmezDiğerleri hadi neyse.Sadelik, kolay kullanım olmayacak şeyler değil mesela.
Google Choroma ile karşılaştır bakalım bir
bence 1.500 TL'den sonra en iyi cihazlar iPhone'lardır
Hocam bir süre sonra sıkılıyorsun benim gibiHeleki 1500 liraya şu şartlar altında Iphone 4 almak akıl işi değil yani...
android'in en büyük özelliği hep gelişime açık olması kardeşim, eğer android'den bile sıkıldıysan seni önümüzdeki 5 yıl hiç bir mobil işletim sistemi kesmez söyleyeyim
iphone 5 çıktıktan sonra ip4'ün fiyatı epey bi düşer bencebu arada neyinden sıkıldınız anlamadım asıl sıkıcı olan bence android
android'in en büyük özelliği hep gelişime açık olması kardeşim, eğer android'den bile sıkıldıysan seni önümüzdeki 5 yıl hiç bir mobil işletim sistemi kesmez söyleyeyim
canın sıkıldığında at bir custom rom gitsin
Hep aynı arayüz.Ikonları değiştiriyorsun JBden sonra ama yine banamısın demiyor sıkıldım yani.Birde onun üzerine kopyası olan Touchwiz.Aman yarabbi.Custom romlarda yetmiyor artık ben Metro arayüzünü istiyorumLive title'lar falan
aslında bir program olacak herkes kendi arayüzünü kafasına göre yapacak
sanırım çok uçtum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?