Anußis
Üye
WP 8 bulduğum eksiklikler
Daha önce açıldımı bilmiyorum ama bir kaç eksiklik olarak nitelendirdiğim olaylar var wp de ;
1-Telefon tamamen sessizdeyken iş ortamında ekran görüntüsü almak istediğimde foto sesi çıkıyor hemde en yüksek seviyede ve çevremdekiler sanki foto çekiyormuşum sanıyorlar
2-Telefon kapalı konumda şarj olurken yanıp sönen windows ışığı neden cevapsız çağrılarda ve mesajlar geldiğinde yanıp sönmüyor (5800 ve n8 den hatırlayanlar olur)
3-Arama butonu sadece yandex'e meilli bunun değiştirilebildiğini sanmıyorum diğer bi husus ise internet explorer site çubuğuna birşeyler yazdığımda internet explorer değil yandex e yönlendirip arama yaptırıyor çok saçma.
4.Bildirim hataları bazen heleki twitter da veya normal Facebook uygulamasında bir bildirim 2 saat sonra gelebiliyor.
Bunlar en basit giderilmesi gereken hatalar , günlük kullanımda ciddi anlamda problem olabiliyor
Nokia Lumia 1520 ile gönderildi.
1-Telefon tamamen sessizdeyken iş ortamında ekran görüntüsü almak istediğimde foto sesi çıkıyor hemde en yüksek seviyede ve çevremdekiler sanki foto çekiyormuşum sanıyorlar
2-Telefon kapalı konumda şarj olurken yanıp sönen windows ışığı neden cevapsız çağrılarda ve mesajlar geldiğinde yanıp sönmüyor (5800 ve n8 den hatırlayanlar olur)
3-Arama butonu sadece yandex'e meilli bunun değiştirilebildiğini sanmıyorum diğer bi husus ise internet explorer site çubuğuna birşeyler yazdığımda internet explorer değil yandex e yönlendirip arama yaptırıyor çok saçma.
4.Bildirim hataları bazen heleki twitter da veya normal Facebook uygulamasında bir bildirim 2 saat sonra gelebiliyor.
Bunlar en basit giderilmesi gereken hatalar , günlük kullanımda ciddi anlamda problem olabiliyor
Nokia Lumia 1520 ile gönderildi.

