FRAPSDH
Üye
Wp 7.5 de bu işler nasıl oluyor ?
Merhaba arkadaşlar yeni wp8 telefonlar çıkmaya başladı. Bende ucuzundan bir wp 7.5 telefon almayı düşünüyorum. Daha önce symbian ve ios kullandım. Symbian da hack , ios da jb ile kısıtlamaları kaldırıyorduk ve istediğimiz uygulamayı bedava yüklüyorduk.
Wp 7.5 de bu iş nasıl oluyor ? Daha doğrusu oluyor mu ?
SAdece navigasyon programına 50-60 dolar mı vereceğiz ?
Wp 7.5 de bu iş nasıl oluyor ? Daha doğrusu oluyor mu ?
SAdece navigasyon programına 50-60 dolar mı vereceğiz ?
