teşekürler
SAMSUNSPORLUYUM Üye Eyvallah kardeşim.bir sürü var ama uygulama ve sertifika hatası veriyor.yada benim cep amele kalıyor bu durumlarda.inşallah bu çalışır
Eyvallah kardeşim.bir sürü var ama uygulama ve sertifika hatası veriyor.yada benim cep amele kalıyor bu durumlarda.inşallah bu çalışır
dekor67 Üye ya ben tele kurdum ama kullanamıyorum --------------- Ekleme --------------- ya ben tele kurdum ama kullanamıyorum
ya ben tele kurdum ama kullanamıyorum --------------- Ekleme --------------- ya ben tele kurdum ama kullanamıyorum