coply123
Üye
Windows7 oturum açma ekranı açılmıyor ACİL !!!
Arkadaşlar acer aspireone netbookum var .sorun oturum kapanıyor dedi pc kendiliğinden kapandı bende pc yi açtım normal gayet windows filan yükleniyor ama oturum açma ekranı yerine siyah ekran ve maustan başka bişi yok maus arada bir kendi kendine bişi yüklüyor kısacası Oturum açma ekranı yokk yardım

. 