windows xp teması E serisi için 320x240

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

deforze

Üye
    Konu Sahibi
windows xp teması E serisi için 320x240

 

Hasan

Üye

resimde hiç tuhaflık yok mu
 

deforze

Üye
    Konu Sahibi
tema s60v5 icinde uygun olduğu için ondan çekilmiş bir resim
 
burası s60v3 bölümü konu açtığın yere dikkat et bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...