umit_yldrm
Üye
windows xp t20 usb taşınabilir bağlantı
arkadaşlar bnim t20 telefonumdan bilgisayarıma internet göndermek için taşınabilir interneti yapmaya çalıştım hi suite'i kurdum felan neyse yaptım bişeyler ama telefondan taşınabilir interneti seçip usb yi seçtiğim zaman bilgisayardan internete giremiyorum yardıma tıkladım windows vista,windows 7,linux işletim sistemlerinde çalışır diyor bunu xpye yapamıyormuyum şimdi yani bir yolu yokmu bunun bi yardım etseniz çok makbule geçer...
