Windows XP den Windows 8.1 e Geçiş yaptım

exp_l0it

Üye
Biraz hızlı bir geçiş oldu öncelikle XP>Vista>Windows 7
geçmem lazımdı ama direk 8 e geçtim kullanışı, diğer işletim sistemlerine fazla benzemiyor biraz daha karışık...
tebrikler.. zamanla alışırsın.
 
Tepkiler: xlalper, CaptainPrice. ve Enpatsu Shakugan

GlasTes

Üye
Evrime Kafa Atmak Diye Buna Denir
 
Tepkiler: Esendağlı ve B.A.R.O.N
s .a ben win xp 32 bit surumden win 8.1 64 bit surume geçmek istiyorum ama dvd gormuyor başka kurulum dvd sını goruyor ama onu okumuyor ne yapmam lazım ' sistem win xp sp3'
 
Dvd bozukdur flaş kullan
yo başka dvd deniyorum xp sp3 onu okuyor ayrıca win8 dvd si de başka bilgisayarda çalışıyor görüyor ama başlangıçta görmüyo bilgisayarımdan açınca setupa tıkladığımda geçerli bir win 32 uygulaması değil diyor usb den kaç kez denediğim halde kuramadım onda da ntldr eksik diyor başlangıçta
 
Win8.1 iso dosyası bozuk başka birtane indir msdn olsun
 
çok hızlı bir geçiş olmuş. alışman biraz zaman alır.
 
Yardım için teşekkür ederim başka Bi win 8.1 dvd si bulup yükledim ama openGL hatası alıyorum oyunlarda çözemedim onu da

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ekran kartını güncelle sorun kalmaz. Bi de windows güncelleştirmelerini de yapman gerekli
 
Tepkiler: xlalper

bilgisayarın 64bit mi ? Öyle kafana göre 64biti nasıl yüklüyorsun bi de program kurar gibi yükleme format atmayı bilen biri kursun tavsiyem sana
 
Tepkiler: xlalper

UpOneTR

Üye
s .a ben win xp 32 bit surumden win 8.1 64 bit surume geçmek istiyorum ama dvd gormuyor başka kurulum dvd sını goruyor ama onu okumuyor ne yapmam lazım ' sistem win xp sp3'
Bios dan birincil bootu cd/dvd yap direk windowsun içinden mi kuruyosun sen ?
 
Çok hızlı olmuş,alışman biraz zor olur ama iyi yapmışsın
 
Tepkiler: xlalper
evet 64 bit valla program kurar gibi yapıyorum zaten eski bi şey olmaz diye yalnız openGL sorunu halledemedim driver güncellemede takılı kalıyorum yüklerken bilgisayar reset atıyor kuramıyorum bi türlü
Bios dan birincil bootu cd/dvd yap direk windowsun içinden mi kuruyosun sen ?
yok hocam reset atıyorum öyle kurdum zaten şimdiki sıkıntım openGL
 
bilgisayarı yeniden başlatırken cd okunsun mu diye sorduğunda herhangi bir tuşa basacaksın, anlık bi olay acele etmen gerekiyor. Bu format işini ıyi öğren dostum
 
Tepkiler: xlalper
bilgisayarı yeniden başlatırken cd okunsun mu diye sorduğunda herhangi bir tuşa basacaksın, anlık bi olay acele etmen gerekiyor. Bu format işini ıyi öğren dostum
format attım hocam sıkıntı o değil openGL hatası alıyorum oyunda
 
hemde nasıl yaw şunu çözemedim nedendir bu hata
 

exp_l0it

Üye
OpenGL ekran kartı driver sorunudur. Ekran kartın ne? Ati ise özel bi yöntemi var setupdan kurulmuyo bazen. Nvidia ise otomatik tanır tanımazsa 8.1 update 1 yap öyle kur
 
Tepkiler: xlalper
Ati 3450 yöntem nedir acaba

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.