Windows Phone telefon satış

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone telefon satış
Arkadaşlar bugün bir durum aciliyeti sebebiyle bu ilanı duyurmak zorunda kaldım maalesef. İleride çeşitlenebilir liste. Aşağıdaki listede satın almak istediğiniz telefonu ve verdiğiniz fiyatı bana bu konudan veya özelden ulaştırmanız yeterlidir. Uygun görülen rakamlarla satışı gerçekleştireceğim. Cihazlar sıfır kutusunda olup el dahi sürülmemiştir. Her bir cihaz için bir stok sınırım mevcut.

*Lumia 1520
*Lumia 1020
*Lumia 625
*Lumia 520
*Monster Purity HD

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

Rainesto

Üye
Monster purity ne kadar

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
evet yanlış yerde ama kalmasında Bi zararda yok
 

csH

Üye
siz fiyat yazsaydınız daha iyi olurdu
 
Aslında evet fiyatlar yazılı olsa daha iyi bir alışveriş olabilir di.
 

kesasd

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu nereye açacağım konusunda en ufak bir fikrim yoktu. Sadece aciliyetten dolayı bir an önce satışları yapmam gerekiyor. Özgür abi uygun bir yere taşıyabilir veya ilgili forum yöneticileri. Fiyatlar konusunda da en ufak bir fikrim yok lakin piyasa durumlarını araştırıp bir fiyat taslağı çıkaracağım.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Cihaz alacak olanlar cihazlarını nasıl ve nerden alacak bu konuda da bilgi verirseniz iyi olur,ayrıca kayıt ve garanti durumları hakkında da bilgi gerekiyor ki insanlar ona göre fiyat belirlesinler.
 
Telefonların hepsi WP sistemli olduğundan, sanırım en çok buranın ilgisini çekecek ve en kısa yoldan burada alıcı bulacaktır.

Aciliyetinden dolayı kısa bir süreliğine burada bulunmasında sakınca yok.

Daha sonra ilgili bölüme taşınacaktır.
 
Tepkiler: muhammettvurucu ve Esendağlı
kulaklığın fiyatını merak ettim . diğer monsterlar gibi uçuk değildir inşallah
 

HeroMR

Üye
1020 ve 1520 için fiyat söyleyebilir misin? Gerçi pahalıdır. Keşke 820 de olsaydı. 1 aylık L625 + ek ücret karşılığı satabilir misin?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
1020 ve 1520 için fiyat söyleyebilir misin? Gerçi pahalıdır. Keşke 820 de olsaydı. 1 aylık L625 + ek ücret karşılığı satabilir misin?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
benim 1020 ilede yapmak istersen özelden yaz takas yapabiliriz sanada uyarsa
 

HeroMR

Üye
benim 1020 ilede yapmak istersen özelden yaz takas yapabiliriz sanada uyarsa



Benim her şeyi duruyor 23 ay garantisi kullanma klavuzu vs. Ama sanırım 22 ay da olabilir emin değilim. Ekranında çizik vs. yok. Dürüst olayım bir tane ölü pixel var ama kolay kolay göremiyorsun hayat hiç göremiyorsun ben dead pizel test yaparken gördüm. İstersen video da atarım. Ne kadar istiyorsun ek ücret? Özel mesaj ile devam edelim istersen.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Urunleein fiyatlarini bilirsek daha iyi olur kanisindayim...
 
babacan benim cihaz da da çizik yok ama ölü pikselini bilmem nasıl anlıyorsunuz ...ben cihazı ankaradan 2. El aldım 2 aydır kullanıyorum hiç bir sıkıntı yok yalnız seninki gibi kutusu ve faturası yok bana yollanacaktı ama yollanmadı ama her şeyini kontrol ettim Türkiye garantili bir cihaz sıkıntısı yok uyarsa yazışalım2. El olarak 1350 tl ye aldım ve o fiata da veririm