tabi bu soylediklerim mevcut cihazlar icin gecerli. Acelen yoksa 10 gun sonra 5eylulde tanitilacak wp8 nokialari bekle ve ona gore karar ver.

artıları
+people hub ( netten bak bu meret sadece wp7 almaya yeter)
+inanılmaz stabilize , 1.4 ghz işlemci 512 mb ram (lumia 800) fakat 2 haftadır 4-5 tane uygulamada açık olsa hiç ama hiç kasmıyor inanılmaz akıcı
+ göze hitab eden ve dayanıklı kasa
+kolay ulaşım , karışık gibi de görünse aslında çok pratik ve akıcı menüsü var .
eksileri
- eski nokia gibi pcden birşeyler indireyim sonra onları telefona atıp çalıştırayım diye birşey yok. zune adlı programı kullanarak dosya aktarımı filan yapabiliyorsun sadece.
- ios ve androidin suan icin gerisinde olan market.
-bluetoth kısıtmalası
-uzun şarz etme süresi


mutlaka eminim ama bluetooth aktif kullanılmıyorsa zune yazılımına bağlı kalmak zorunda bırakılıyorsak zor olur diye düşünüyorum...wp8'li Lumia bi telefondan beklediğim tüm ihtiyaçları karşılayacak donanımda.
mutlaka eminim ama bluetooth aktif kullanılmıyorsa zune yazılımına bağlı kalmak zorunda bırakılıyorsak zor olur diye düşünüyorum...
Tıpkı Iphone'da olduğu gibi Wp'de de bluetooth olayı çeşitli yollarla çözülecektir.Bunu pek dert etmemelisin bence.Ayrıca Wp8 ile dehşet bir tarayıcıda gelecek.
umarım dediğin gibi olur...bu tür kısıtlamaları niye yaparlar hiç anlamam ki....
umarım dediğin gibi olur...bu tür kısıtlamaları niye yaparlar hiç anlamam ki....
bluetooth olayi zaten cozuldu. Tabi unlock cihazlar icin. Aynen iphoneda jb yaptiktan sonraki gibi. Wp icin wph'nin yaptigi uygulama bu sorunu cozdu belki de yakinda markette sertifikalandirirlar.

İnşallah bir an önce gelir![]()

vp8 ile birlikte umarım cihazlarda otomatik olarak yüz tanıma(resmi çekilen kişiyi tanıyıp otomatik olarak etiketlendirme)gelir.

