murattiy
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ne tesadüf ki o dediğiniz tüm işletim sistemleri N9 cihaza port ediliyor. Hatta android bile port edildi. O zaman sizin kafanızla en iyi cihazın N9 ve işletim sisteminin de Meego olması lazım.
(Bizler sığ görüşlü olduğumuz için fazla yazmayalım.)
Custom romu özgürlük diye yuttuk bizlerde.
O engin bilgi ve tecrübelerini kernel kodlarını derlemek üzere kendinize saklayınız lütfen.
N9 S5 Donanımı Olsaydı Uçardı O Cihaz...Ne tesadüf ki o dediğiniz tüm işletim sistemleri N9 cihaza port ediliyor. Hatta android bile port edildi. O zaman sizin kafanızla en iyi cihazın N9 ve işletim sisteminin de Meego olması lazım.
(Bizler sığ görüşlü olduğumuz için fazla yazmayalım.)
Custom romu özgürlük diye yuttuk bizlerde.
O engin bilgi ve tecrübelerini kernel kodlarını derlemek üzere kendinize saklayınız lütfen.
1. Si sadece bir arayüz kullanarak geniş kitleye hitap edemezsin 2.si oyunlarda kasmiyor demişsiniz kasmamasinin sebebini herkes biliyor çünkü telefonda oyun oynarken düşük yüksek yok telefonun donanımına göre oyun açılıyor ikincisi artik android de 512 MB RAM yok denecek kadar azaldı en azından 700 liraya bile 2gb RAM ki telefon alınıyor Microsoft bütün wp da tek başına hakim nerdeyse o kadar firma neden wp a çekimser yaklaşıyor acaba bi bakin derim bi zihniyeti kırmak o kadar kolay değil saygılarımla ...Günde 0.5 saniye 2 günde 1 saniye yapar o zaman 30 günde 15 saniye yılda 180 saniye 3 dakika yani bir insan 65 yıl yaşasa 195 dakika o da yapar 3 saat 25 dakika ama tabi geç açıyor meselesi yalan wp daha hızlı açıyor bu hesaplamalar boşa yanişaka bi yana ben bu telefonu hani rastgele aldım birinin önerisiyle mağaza geldikçe seviyorum ama sadece live tile ları kitlemeyen app ı kitleyen App Locker gibi uygulama gelse çok iyi olacak
Gelelim sana güzel kardeşim nasıl bir çok kişiye hitap etmiyor ? Canlı karoları istediğin gibi düzenliyosun senin elinde Live Tile ana ekranı için yapılan uygulamalar var ? Bu bir yanlış olgu verme lütfen sadece uygulama az wpde , 2. Si abartıldığı kadar stabil bir telefon Asphalt 5 , Asphalt 7 , MC4 , Fifa 15 , Asphalt OverDrive açıkken benim telefonda tık yok L920 benimki samsung s5 Fifa 15 i açamadan kapandı yanlış olgu 2 , Çok kaybeder diyosunuz da 2013 de satış sayısını 2014 de 2 ye katladı adamlar yanlış olgu 3 , varmı başka sorun ?512 MB ram sınırı demişsiniz unlockla atılan kısıtlamalı oyunlarda kasmıyo ama android ? Atarsan bitti o telefon kasım kasım kasılır , kotulemeyi bırakıp objektif bakmanız gerek , teşekkürler tekrardan
Hocam bahsettiğiniz whatsapp bildirim problemini hiç yaşamadımBence objektif bakmiyorsunuz tmm herşey iyi güzel peki niye hala instagram beta 6 aydır guncellenmiyor yada niye çoğu uygulama beta ve ayrıca whatsapp 0.5 saniye değil whatsapp a girmeden bildirim gelmiyor arkadaşa mesaj atiyorum bakamiyor çünkü gözükmüyor ne zaman girerse o zaman gözüküyor ... Yani wp alacaksan telefonu gerçek anlamında kullanmak için alacaksın renkli telefon çıkarıp insanların gözünü boyamak o kadar basit değil
Lumia 630 da vardı diğer wp telefonlarda denemedimHocam bahsettiğiniz whatsapp bildirim problemini hiç yaşamadım
Bilgim yok en son öyleydi şuan üniversite deyim zaten [emoji1]whatsApp bildirim sorunu 5.11.2014 te gelen güncelleme ile düzeldi.
Bunun en başarısıyla alakası yok siz memnunsaniz o sizin tercihiniz ama başka bir sistemide dama atamazsiniz siz de problem olmayabilir iyi o zaman nasıl olsa telefon mu telefon gidelim simdi symbian alalım niye almiyoruz peki destek yok çünkü wp herşey beta bana sorarsanız kendiside beta hala büyük bir adim atmış değil minecrafti satın alıp bunu diğer sistemlerden daha pahalıya mağaza koymak nedir allah için ya bu insanlığa sığar mi bu haliyle androidi zihinlerde biraz zor temizler ne kadar olumlu adımlar atsada hala gerekilen seviyede değil böyle olmaz windows bilgisayarda is yapar mobil de değilNe whatsapp ne de instagram sorunu yaşamadım. İkisinde de çok rahatım ve bana gerekli olan ne ise rahatça yapabiliyorum. Telefonlar sadece belirli bir kesim kullansın diye üretilmiyor. Satmak için üretiliyor. Mesela dünyada satın alanların büyük bir çoğunluğu telefonlarına custom rom atmak için mi alıyor? E haliyle üretici çoğunluğa bakar. Onun için ve dünyanın büyük bir çoğunluğu için neler önemliyse telefonlar da ona göre olur. Şimdi ben android de kullansam diyeceğim ki banane diğer işlemlerden, ben kendi işlerimi görebiliyor muyum ona bakarım. Gerisi kişisel zevk seçiminden öte gitmez. Ben mavi severim, diğeri yeşil. Dahada ötesi s..dik yatıştırmaya benzer. Hala herkes kendi seçimini en başarılı seçim sanmaya devam ediyor.
Bunun en başarısıyla alakası yok siz memnunsaniz o sizin tercihiniz ama başka bir sistemide dama atamazsiniz siz de problem olmayabilir iyi o zaman nasıl olsa telefon mu telefon gidelim simdi symbian alalım niye almiyoruz peki destek yok çünkü wp herşey beta bana sorarsanız kendiside beta hala büyük bir adim atmış değil minecrafti satın alıp bunu diğer sistemlerden daha pahalıya mağaza koymak nedir allah için ya bu insanlığa sığar mi bu haliyle androidi zihinlerde biraz zor temizler ne kadar olumlu adımlar atsada hala gerekilen seviyede değil böyle olmaz windows bilgisayarda is yapar mobil de değil
Benimde demek istediğim bu işinizi görüyorsa sıkıntı yok ama bi android olamazKardeşim yarın android işimi görür elimdeki görmezse gider android alırım. Benim sıkıntım yok. Şu an işimi görüyor. Yarında görürse yine sıkıntım yok. Beta kullanıyorum yine sıkıntım yok. Dediğin paralı oyunu oynamıyorum. Başka oyun mu yok? Elimdeki sistem paralı mı oldu. Benim yine sıkıntım olmaz. Çünkü başka sistem mi yok? Benim için hiç bir zaman sıkıntı olmadı ki. Telefonuna sinek kondu diye bile huylananlar düşünsün.
Androidin en koyu savunucusu arkadaşıma 1320 aldırdım şu anda androidin a sını duymaktan nefret ediyor.!!!iso kullanıcısı desen android kullan hayatda kullanmaz android kullnn ios desen belki ama 2 sine wp desen asla der :=
Galiba biraz uzun yazdığım için yazdıklarımı anlamakta güçlük çekiyorsunuz. Ama mesajımda belirttiğiniz gibi "bootloader kilidi açık olunca bütün sistemleri yükleyebilirsiniz" gibi bir ibare ya da o anlamı çıkartabileceğiniz bir cümle kullanmadım. Dahası bu konuda belirttiğiniz gibi rom/Kernel düzenleyecek bilgiye sahip olduğunuzu iddia ediyorsanız bunu yapan kişilerin Lumia, Nexus ya da diğer son kullanıcı cihazlarını değil belirttiğim gibi referans tasarımlı cihazları kullandıklarını da bilmelisiniz . Çünkü referans tasarım/donanım kitlerinin driver desteği de üretici tarafından sağlanır. Bu sayede o cihazlara istediğiniz sistemi port edebilme şansınız olur.bootlader kilidnin açık olması ile tüm işletim sistemleri yüklenir diyerek bilgini açığa çıkarmışssın .o kötü olmuş işte.yazmasaydın daha iyi idi
Her düşünceye saygımız var.
Herkesin kullandığı sistemden bekledikleri farklı, beğenileri farklı.
Android'den ne kadar keyif alacağınızı zaman gösterir, hayırlı olsun diyelim.
Ben açıkçası Windows Phone'u gerçek anlamda keşfeden birinin Android'e geri alışabileceğini hiç sanmıyorum.
Bir noktada haklısınız, Windows Phone'un hala önemli eksikleri var.
Ancak gerek sistem, gerekse mağaza olarak günden güne önemli ilerlemeler kaydediyor.
Ben şahsen Android'e geçmektense bu ilerleme sürecinde kullanmaya devam etmeyi tercih ederim.
Bir sonraki telefonum da yine Windows Phone olacak.
Benimde demek istediğim bu işinizi görüyorsa sıkıntı yok ama bi android olamaz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?