Windows Phone 8 gerçekten yükselişte mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone 8 gerçekten yükselişte mi?


WMPoweruser.com'un raporu, Steve Ballmer'ın Windows Phone'lu cihazlar hakkında dile getirdiği yükseliş hikayesini destekler nitelikte...

İnternet sitesi, Windows Phone cihazlarında Facebook uygulamasına sahip kullanıcılar üzerinden oluşturduğu raporda, 2011'in son çeyreğinde 150.000 olan rakamın 2012'nin son çeyreğine gelindiğinde 627.000'e ulaştığını belirtiyor.
Telefonlarında Facebook uygulaması mevcut Windows Phone sahiplerinin sayısı PC, iOS ve Android kullanıcılarına nazaran elbette çok az. Ama 4 kata varan artış, Ballmer'ın da dile getirdiği, Windows Phone kullanımının 4 kat arttığı iddiasını destekliyor.

Araştırma şirketi Gartner, 2012'nin son çeyreğinde dünya çapında 2.5 milyon Windows Phone cihaz satıldığını belirtmişti. Bunun üzerine Ballmer'ın ifadeleri ve Facebook rakamları da eklenince, şimdiye kadar yaklaşık 10 milyon Windows Phone cihazın satıldığını söyleyebiliriz.


 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Haber için :tşk: Körün bile görebileceği kadar yükselişte.
 
komando04

komando04

Üye
haber için teşekkürler
 
pirenuri

pirenuri

Üye
Yükseliş var tamam da ne kadar hızlı orası meçhul tabi wp iyi uygulama çıkarırsa iyice artar
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Haber için teşekkürler.Baya yukselıs var gibi görünüyor.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Uygulama Sorunu Varr ..
 
gkcll

gkcll

Üye
bilgi için teşekkürler yükseklsin nekadar yüksekliş o kadar hizmet ve özen
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Uygulama sorunu olması doğal sistem yeni çıktı daha oturmadı zamanla olacaktır daha çıkmayan sisteme ne uygulaması bekliyorsunuzki symbian nokianındı kafasına göre takılıyordu ama artık işin içinde microsoft var özelliklede google almış başını giderken androidle bir çığır açacaktır artık meegoyla kıyaslamayın tek cihaz çıktı açık kaynak yapıldı önemsenmediği zaten belliydi ama işin içinde microsoft var nokianın yok olma tehlikesi var ve yıllardır yaptığı son zamanlarda zarar görsede bir prestiji var :oke:
 
komando04

komando04

Üye
böyle bir işletim sisteminin yükselmemesi mümkün değil kesinlikle yükselişte
 

akinorta

Üye
ilk etapta kendini göstermese bile kesinlikle yükselecektir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt