Windows Phone 8.1'den Haber Var

  • 9 Ekim 2013
  • 1453 Okunma
  • 22 Cevap

  1. < Resmi açmak için tıklayın >


    Microsoft'un Windows Phone 8 için hazırladığı GDR3 guncellemesine ilgiler yoğunlaşmışken bugün paylaşılan bazı iddialar bir anda gözleri Windows Phone 8.1(Blue) guncellemesine çevirdi

    İddialara göre Microsoft Windows Phone'daki donanımsal "geri ok" tuşunu Windows Phone 8.1 güncellemesiyle kaldırıyor. Kullanıcıların geri ok tuşuyla sürekli olarak geri yaparak uygulama kapatma sorununu GDR3 güncellemesiyle çözen Microsoft uygulama geçişleri için de Microsoft logosu olan Home tuşunu kullanacak.

    Microsoft Windows Phone 8.1'le yeni ekran boyutu desteğini de arttırıyor. Windows Phone 8 GDR3güncellemesiyle 6"e çıkan ekran boyutu desteği Windows Phone 8.1 güncellemesiyle 10.1"e ulaşacak. Bu kadar büyük ekran desteğinin sebebi ise Windows RT ile Windows Phone platformlarının birleştirilecek olması olarak gösteriliyor. Bu güncellemeyle aynı zamanda geliştiricilere Windows RT ve Windows Phone platformlarında %77 oranında uyumlu uygulama api desteği de sağlanıcak. Microsoft ayrıca bu güncellemede çoklu görev ve bildirim sistemi geliştirmelerini de sunacak.

    Son olarak Windows Phone 8.1(Blue) güncellemesinin 2014 yılı başlarında yayınlanıcağı belirtilerek henüz kesin bir tarih verilmediğini hatırlatalım.
     


    Yazan: papakudioflu
  2. menü tuşunun uygulama geçişi olması güzel daha kullanışlı olur ancak geri tuşunu tamamen kaldıracak derken o kısmı merak ediyorum nasıl bir şey düşünüyorlar birde acaba menu tuşunun yanıp sönme ile ilgili bir yazı falan yokmu ya bildirim ışıgı olarak kullanıla bilir bu telefon ilk çıktıgından beri en büyük sıkıntılardan biri bence yapılamsı gerekiyor bununda
     
  3. Çok iyi olmuş bu haber için :tşk: Ali Kemal abi , bir şeyi anlamadım geir tuşuna ne olacak peki
     
  4. Uygulama kapstmada kıtlık vardı zaten.iyi olmuş ustunde calıştıkları.
     
  5. geri tuşu uygulamayı tamamen kapatacak olabilir, menü tuşu kapatmadan uygulamalar arasında geçiş yapacaktır. Başka bir seçenek te gelmiyor aklıma :)
     
  6. hadi bakalım
     
  7. bomba patlayacak :D
     
  8. Bazı arkadaşlar tuşa ne olacak demiş. Dikkatinizi çekerim yazılımsal olarak değil donanımsal olarak kalkıyor. Yani artık telefonlarda iki tuş olacak. Aslına bakarsak şu büyüteç şeklindeki tuşta kaldırılmalı. Çok gereksiz. Tek tuş çok hoş duracaktır cihazlarda.



    *Yazıyı yazarken aklıma geldi.. Geri tuşu ile ilgili soru soran arkadaşlar elimizdeki cihazlardaki geri tuşuna ne olacak anlamında sormuşta olabilirler. Onunla ilgili bir fikrim yok sanırım. :ehe
     
  9. Arama tuşunu kaldırsınlar
     
    canfes bunu beğendi.
  10. Geri tuşu da flashlight'ı açsın :D
     
    MCR Killjoy bunu beğendi.
  11. bidakka biri donanım diyor biri yazılım diyor şimdi güncellemeyi ben l920 ye yüklersem geri tuşu olmayacakmı? yada bundan sonra çıkacak telefonlarda sadece iki tuş mu olacak?
     
  12. geri tuşu uygulamayı kapatmaya deilde mesela ie de önceki sayfaya dönmeye yarayabilir.yani sadece kapatma fonksiyonunu kaybeder belki :)
     
  13. aslında demin aklıma bir şey geldi arama tuşu yerine geri tuşu normalde kapama degil sadece geri gelicek ve basılı tutunca bildirim ekranı gelicek soldan mesela menü tuşuda açık olan uygulamalar sesli konuşmada programa girilerek veya ses tuşlarından birine basılı tutularak yapılabilir bence
     
  14. geri tuşu boş atanmış olacaksa yeni kasa taksınlar cihazlara
     
  15. aslında arama tuşuna bir kere basıldığında telefon içinde arama yapsa 2 kere basıldığında ie yi açsa :) menü tuşuna basılı tutunca görev yöneticisi açılsa uygulamaları kapatsak bide altta tümünü kapat butonu olabilir yada çapraz çekince felan bütün uygulamaları kapatsa :) geri tuşundanda sadece geri yapsa bi önceki menüye dönse nasıl olurdu ? :D
     
  16. bence o tuşu kullanıcı tanımlı yapsalar daha iyi olur istediğimz bi uygulama yada görev atayabilsek
     
  17. koyulan bir tuşun tamamen kalkacağını hiç zannetmem başka bir görev atarlar onada
     
  18. yane o tuş öle boş orda kalmaz bi görevi olur elbet :)
     
  19. iphone vari bir sistem yonune doğru ilerliyoruz. Geri tuşunu en azından biz kullanıcıların tercihine bırakılarak bildirim ışığı haline getirebilsek gayet yaralı olur
     
  20. Aslında ios'taki gelişmiş bildirim sistemi ve ayarlarına benzer bir sistem getirseler harika olurdu.
     
Yüklüyor...
19/11/2018 - 21:39