Windows App Studio Şirket hesabı sorunu.

  • 5 Ağustos 2014
  • 1017 Okunma
  • 12 Cevap

  1. [IMG]http://i.hizliresim.com/NYkj1Y.png[/IMG] Merhaba arkadaşlar bu microsoft app Studio ile uygulama oluşturdum uygulamayı mail adresime gönderdim ama sertifika sorunu veriyor yani şirket hesabı istiyor bir çoğunuz qr kodunu okutun diyecek ama denedim yine şirket hesabı istiyor resimlerdeki hatayı veriyor.

    Daha önce bu sorunla karşılaşmış olan ve bu sorunu duzeltmiş arkadaşlar yardımcı olabilirmi ?


    [IMG]http://i.hizliresim.com/AZ3j3z.png[/IMG]
     


    Yazan: johnmgs
    iPhone ile gönderdi
  2. daha önceden benimde bir kaç denemem vardı 8.1 veya 8.0 da banada böyle gelip daha sonra kuruyordu öyle hatırlıyorum emin değilim tam şuan bir deneme yapıp sizinle paylşaırım gelişmeyi
     
  3. teşekkür ederim kuramadım dünden beri uğraşıyorum sırf bunun için sevmediğim 8.1 e geçtim pc de unlock ettim cihazı falan ama bi bu duzelmedi umarım bir çozumu vardır
     
    iPhone ile gönderdi
  4. çok anlamadığım bir konu ama sanırım verdiğin şirket hesabını microsft'un gönderdiği mail'i aktiv et istersen bir dene
    örneğin şirket hesabın isminiz@şirketismi.com gibi appstudio gönderdiği maili bu hesabına girip onaylaman gerekiyor olabilir
     
  5. Giriş yaptım onayladım ama aynı sorun burakyazar1995@outlook.com.tr yazıyorum ama bu sefer sunucu adresi istiyor şirket maili ekle kısmında.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. evet belki hotmail,live gibi uzantılar dışında mail adresi isteniyor olabilir başka bir mail uzantısı ile denedin mi arkadaşım ?
     
  7. Varmı diye bir sorsanıza hocam :)
     
    iPhone ile gönderdi
    byibo bunu beğendi.
  8. :) anlıyorum ama benim düşüncem şirket olduğu için özel uzantılı mail istmesi son derece normal güvenlik açısından
    yok mu hiç tanıdığınız site sahibi ?
     
  9. Maalesef yok hocam ama bence ondan kaynaklıda değildir olabilirde kafam çok karıştı dünden beri ama ayarlamaya çalışırım sunucu adresi istiyor onu bi atlatamadım
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. olabilir cümlemin başında dediğim gibi çok bilmiyorum ancak şirket hesabı olduğu için bir mantık yürüttüm eğer öğrenci isen o mail uzantısını dene istersen
     
  11. Öğrenciyim hocam yarın ayarlamaya çalışıcam çok teşekkür ederim bir şey bulursanız bu konuda bilgilendirirseniz çok sevinirim iyi geceler.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. çözümü bende buyur
    bak şimdi sen bana yaptığın programın linkini ben şimdi denedim indiriliyor sen büyük ihtimal son kısımı yanlış yapıyorsun veya yanlış yere tıklıyorsun şuraya tıklaman lazım [IMG]http://i.hizliresim.com/NYlrYa.jpg[/IMG]
    wp8 kısmını seçip alltakilerin kapalı olması lazım daha sonra şöyle bir şey çıkıyor
    [IMG]http://i.hizliresim.com/aPd2y2.jpg[/IMG]
    burada dowload kısmından veya barkotu okutman lazım
    en alttaki dowload kısmına tıklarsan sende olduğu giib şirket hesabı ekle çıkıyor böyle yaparsan ise şöyle bir şey geliyor karşına
    [IMG]http://i.hizliresim.com/DoB4Mm.png[/IMG]
    yine yapamazsan bana link at kontrol edeyim bir yani senin sadece son kısımda bir hata var başka sorun yok
     
    byibo bunu beğendi.
  13. Sorun bir üst mesajdaki yöneticimizin'de yazdığı gibidir ben 8.1 package olarak indirmeye çalışıyordum olmuyordu.

    sorun çözülmüştür teşekkür ederim
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
14/12/2018 - 19:23