Windows 8'li Nokia Lumia!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Windows 8'li Nokia Lumia!
Nokia bu konuda ne düşünür bilmiyoruz ama bu Windows 8 konsepti, gerçekten büyüleyici!



Microsoft'un merakla beklenen işletim sistemi Windows 8'in akıllı cep ayağı Windows Phone 8 hakkında ufak sızıntılar oluyordu... Tüm sistemin ise gelecek ay yapılacak olan geliştirici konferansında ortaya çıkması bekleniyor.
Resimdeki konseptte ise Windows Phone 8'in Başlat ekranının nasıl olacağı, daha doğrusu nasıl olması gerektiği görünüyor. Konseptte, gayet iyi işlenmiş ve platformlar arası bağı sağlamış bir ekran görüntüsü var. Microsoft da bu yolda ilerler mi bilemeyiz fakat konseptin bu kapıyı araladığı söylenebilir.
Mevcut Başlat ekranından çok farklı olmasa da ikonların daha büyük olduğu gözlerden kaçmıyor ve Android benzeri çok sayıda ekrana ulaşmak için ekranı kaydırmak yeterli.
Haziran ayında Windows Phone 8'in tanıtılmasıyla tüm merak edilenler de açığa çıkacak.
 

Türe

Üye
Guzele benziyor . Bence wp iyi tek gelistirilmesi gereken noktasi marketi .
 
Tepkiler: Serhan

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Fena değil ama böyle olmayacak windows8 in metro arayüzü olacak.
 
bende lumia sevdamı bu geliştirici konferansına göre alacagım .Yani lumialra apollo gelcekse lumia 800 alacağım gelmesse bekleyeceğim
 

doctorrr

Üye
teşkür ben vazcaydım cayacam lumyadan
 
Tepkiler: Serhan

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tam olarak böyle değil kardeşim windows 8 önizlemesini yüklemiştim
 

ecel54

Üye
şuan ben windows 8 kullanıyorum ve metro arayüzü böyle
 

ecel54

Üye
kendi pc den fotoğraf çektim. Bakın bakalım aynımı . Şunuda söylemek lazım windows 8 arayüzü değişecek. Bu tüketici önizleme sürümündeki fotoğraflar.
http://imageshack.us/f/696/screenhunter003.png/
http://imageshack.us/f/135/screenhunter002f.png/
imageshack.us/f/696/screenhunter003.png
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...