Windows 8 Mağazası, Türkiye'ye Açıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Windows 8 Mağazası, Türkiye'ye Açıldı!
[h=2]Bugün itibari ile Windows 8 Store adlı uygulama mağazasına Türkiye'den de geliştiici kaydına ve uygulama gönderimine açıldı.[/h]
Windows 8, Microsoft'un en büyük yatırımlarından biri olarak Ekim ayında piyasaya girecek. Pek çok firma Windows 8 tabanlı Notebook, Ultrabook,tablet ve masaüstü bilgisayar gibi ürünlerini piyasaya sunacak. Windows 8'in resmi uygulama marketi olan Windows 8 Store, ülkemizden uzun zamandır uygulama indirme maksatlı kullanıma açıktı. Fakat yerli programcılar yazılımlarını Windows 8 Store'a yükleyemiyorlardı.
Bugün itibariyle Windows 8 Store'a, Türkçe uygulamalarınızı sorunsuz bir şekilde yükleyebileceksiniz. Geliştiricilere bu güzel haberi duyuruyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


15097

15097

Üye
Haber icin tesekkurler ama konunun yeri burasi olmamaliydi :)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Hadi hayırlısı gelsin artık şu 8 :eller:
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Hadi hayırlısı :)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Hayırlı olsun ama cep telefonları genel ile bir bağlantısı yok sanırsam :hmmm
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Cep telefonu genel her kitleyi kapsiyor arkadaşlar sorun varsa admine bildirirsiniz Ben Teşekür Ederim.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Teşekkürler yazarsak göndeririz.:D
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
hadi hayırlısı bakalım şu WP8 i bekliyorum ben :eller:
 

MaxipmaN

Üye
pararlı yapmasında bazı önemli şeylerri
 
saruman_me

saruman_me

Üye
:tşk:
 
abandonware

abandonware

Üye
ya emeğe saygı ya.. chipten alıntı yaptığınızı yazsaydın :zzz:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt