Windows 8.1 Oyundan Atma Sorunsalı

Sponsorlu Bağlantılar

Nirvana92

Nirvana92

Üye
    Konu Sahibi
Windows 8.1 Oyundan Atma Sorunsalı
Herkese merhaba
Bugün Pc ye magazadan heroes of order & chaos ve Order & Chaos Online adında iki oyun yükledim ikisinde de oyun açılıp gameloft logosu geldikden snra direk masa üstüne atıyor. Herhangi Bi hata da vermiyor.
 


exp_l0it

exp_l0it

Üye
bilgisayar taşımıyor olabilir. Ben asphalt 6 yüklediğimde grafikler çökmüş oluyodu saçma sapan bi hal alıyodu. Bütün güncellemeleri almayı dene..
 
Nirvana92

Nirvana92

Üye
    Konu Sahibi
Oyunları çalıştırdım ama çözünürlük çok düşük , yazılar grafikler çok büyük görünüyo. Windows butonuna bastıkdan snra gelen menudeki oyunların ayarlarına nerden ulaşıyoruz? Normalde 1300x çözünürlüğündeydi oyunları yukledikden snra reset attım ekran çozunurlugu 1024x düşmüş. Sanırım oyunda bu çözünürlükde açılıyor.
 


Üst Alt