Oyunları çalıştırdım ama çözünürlük çok düşük , yazılar grafikler çok büyük görünüyo. Windows butonuna bastıkdan snra gelen menudeki oyunların ayarlarına nerden ulaşıyoruz? Normalde 1300x çözünürlüğündeydi oyunları yukledikden snra reset attım ekran çozunurlugu 1024x düşmüş. Sanırım oyunda bu çözünürlükde açılıyor.