Windows 7'ye geçmelimi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

15097

Üye
ie kullanılacak gibi değil ki çok sorunlu

- - - Eklendi - - -

belki ie10'un final sürümü böyle olmaz
 
Pc ye 2 gb daha ram taktır. Toplamda 3 gb olsun Ve çatır çatır win 7 kullan

bende öle yaptım benim masaüstüne süper oldu.

@mad_eagle > ben laptopta win 8 e geçtim siz haladaha win7'ye geçme derdindesiniz

- - - Eklendi - - -

Ram ekle ki bence ekle veya starter yada hom basic kur

starter veya home basic bi işe yaramaz; drek professional kuulması lazım.

- - - Eklendi - - -



peki bu kuranlar ne kuruyor demo falanmı ?

beta

- - - Eklendi - - -


tam tersi; ie 10 performans testlerinde crom'u baya ferilerde bıraktı, betası bile.

- - - Eklendi - - -

ie kullanılacak gibi değil ki çok sorunlu

- - - Eklendi - - -

belki ie10'un final sürümü böyle olmaz

tabi olmaz; sonuçta beta kullanıyorsun ben şahsen mozillacıyım
 
Bence Windows 7'ye geçmelisin. Xp'den daha güzel ve performanslı bir sistem. 1 gb ram ile Windows 7 kullanabilirsin.
Windows'un sitesinde sistem gereksinimlerini gözden geçir

Ayrıca Windows 7 Yükseltme Danışmanı programını da yükleyerek kişisel bilgisayarının Windows 7 çalıştırabilecek kapasitede olup olmadığını öğrenebilirsin.
 
    Konu Sahibi
yok 8 iyi oldu daha formatla uğraşamam orjinali gelene kadar idare ediyim
 

15097

Üye
8'e geçmek istememin nedenlerinden biri de mad eagle arkadasımızın da dediği gibi daha az ram kullanması.
 
Tepkiler: Mad EagLe
    Konu Sahibi
8 güzel ben beğendim bi de ekran dokunmatik olsa tam tablet pc olurdu başlat menüsü süper olmuş
 

15097

Üye
Zaten metro kullanmak istemeyen desktop seçeneğine tıklayıp normal masaüstü görünümüne geçebilirler
 

Dereck

Üye
2014' e kadar Windows 7'ye geçmeyeceğim kesin
 

u_cosar

Üye
böyle geçersende sıkıntı olmaz ama ram in biraz düşük arttırmalısın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...