Zaten 11 çıksa bile yinede diğer tarayıcıları tutmaz. Şöyle düşünün microsoft çok büyük bir firma ve sadece tarayıcı değil bir sürü program ve sistem dosyaları ile uğraşıyor tarayıcı yapıp bırakıyor ama mozilla sırf tarayıcı üzerine olduğunu için microsofttan daha iyi yapıyor ( gerçi ben mozilla sevmem ) ya da google chrome o sadece tarayıcı için değil ama yinede microsoft kadar yoğun değil. Bir nokia düşünün mesela tarayıcıya naparsa yapsın operayı geçemiyor çünkü opera sırf yazılım üzerine çalışıyor ve yapıyor ama nokianın başka işleride var o yüzden explorerdan pek bir beklentiniz olmasın chrome candır
Bence Windows 7'ye geçmelisin. Xp'den daha güzel ve performanslı bir sistem. 1 gb ram ile Windows 7 kullanabilirsin.
Windows'un sitesinde sistem gereksinimlerini gözden geçir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ayrıca Windows 7 Yükseltme Danışmanı programını da yükleyerek kişisel bilgisayarının Windows 7 çalıştırabilecek kapasitede olup olmadığını öğrenebilirsin.