Windows 7'ye geçmelimi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serinaga

Üye
Daha durduğun hata, hemen yükle ...
 
    Konu Sahibi
ya zamanım yok işte o sıkıntı şimdi dosyaları indirip flaşa atıcam ama bu gece yapamam müsait bir zamanda artık yarın gece olabilir sonra bakacağım nasılmış..
 

ecel54

Üye
windows 8 release preview sürümü mevcut ama sorun çıkardığı yok ve windows 7'den hızlı. tek sorun bazı oyunlarda hata veriyor, mesala point blank açarken mavi ekran geliyor, knight online açtıktan 1 dk sonra hata verip oyundan atıyor. genelde online oyunlarda hata veriyor. hata gözlemlemediklerimse blackshoot, cod, gta,aoe, ve adını unuttuğum birkaç oyun. eğer oyunlar senin için önemliyse win 7 kur derim, windows 7 kurmak ve oyunları oynamak istiyorsan ilk önce win 7 kur sonra yanına win 8 kur . ben sırf point blank için win 7'ye geçecektim ama format atarken harddisk bozuldu
 

ugur1000

Üye
oyun çalıştırmaması henüz firmalar stabil sürücü üretmiyolar kesin sürüm çıkana kadar benimki an
ab : seasonu bile çalıştırmıyor (angry birds)
 

ecel54

Üye
oyun çalıştırmaması henüz firmalar stabil sürücü üretmiyolar kesin sürüm çıkana kadar benimki an
ab : seasonu bile çalıştırmıyor (angry birds)

angry birds opengl 2.0 istiyor olması lazım, open gl yüklersen oynayabilirsin
 
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar bi türlü inmiyordu heralde biri pc'yi kurcaladı ondan şimdi indirdim normalde tam inmediğinde başka simge oluyordu şimdi 350 mb rar dosyası indi bir yanlışlık var galiba
 
    Konu Sahibi
kaç gündür indiremedim şunu önce 350 mb indi bitmiş gibi oldu hiç bir hata vermedi ama eksik indi bugün yine indirdim 1.78 gb indi şimdi baştanmı indircem yine 2.5 gb olması lazım
 
Torrent ten indir o zaman dosya bölünmesi bile olsa sorun yaşamazsın.
 
    Konu Sahibi
evet uzun uğraşlar sonucu Windows 8'i yükledim iyi gibi daha tam alışamadım tablet pc gibi oldu ama güzel internet explorer 10 dışında verem etti beni yahu dosya indiremiyorum kullananlar yardımcı olabilirmi? bir şey indirceğim zaman örneğin Google chrome indireceğim alt tarafta etki alanı bilmem ne'den Google chrome indirilsinmi diyor ama evet hayır diye hiç bir seçenek yok hiçbirşey indiremiyorum deli olacam
 
Bence Win.7 ile devam et.Sonra windows 8 dahada yaygınlaşır öyle kullanırsın !
 
    Konu Sahibi
Bence Win.7 ile devam et.Sonra windows 8 dahada yaygınlaşır öyle kullanırsın !

win 7 cd yok zaten win 8 daha az ram kullanıyormuş 7 kadar kasmıyor gerçekten daha stabil çalışıyor zaten pc ile sadece internete giriyorum şuanda pek işim yok yani ama şu Nokia microsoftuda kendine benzetmiş explorer 10 ne öyle ya yapamamış tarayıcıyı yine chromea kaldık
 

15097

Üye
ie10 win7 için taaa ekimin sonunda mı cıkacak? önceden yayınlasa da bizde bi baksak ben ekimin sonunda win8'e geçicem zaten.
 
    Konu Sahibi
Bence ie için sabırsızlanmana hiç gerek yok
 

15097

Üye
Neden yine mi hayalkırıklıgı
 
    Konu Sahibi
Aynen öyle dosya indirmek için yarım saat uğraştım chrome hala daha hızlı zaten sözlüklerde bile alay konusu olmuş.
 

ecel54

Üye
Metro'da bulunan ie çok hızlı ama dokunmatikler için yapılmış win 8'deki ie 10 beta olması lazım ama final sürümündende pek birşey beklememek lazım.
 
    Konu Sahibi
Zaten 11 çıksa bile yinede diğer tarayıcıları tutmaz. Şöyle düşünün microsoft çok büyük bir firma ve sadece tarayıcı değil bir sürü program ve sistem dosyaları ile uğraşıyor tarayıcı yapıp bırakıyor ama mozilla sırf tarayıcı üzerine olduğunu için microsofttan daha iyi yapıyor ( gerçi ben mozilla sevmem ) ya da google chrome o sadece tarayıcı için değil ama yinede microsoft kadar yoğun değil. Bir nokia düşünün mesela tarayıcıya naparsa yapsın operayı geçemiyor çünkü opera sırf yazılım üzerine çalışıyor ve yapıyor ama nokianın başka işleride var o yüzden explorerdan pek bir beklentiniz olmasın chrome candır
 

15097

Üye
Ama eskidi biraz Arayüzü çok hantal Ama kullanışlı

- - - Eklendi - - -

edit: söylediklerim Chrome içindi
 
    Konu Sahibi
ben seviyorum eskiden hiç farklı tarayıcı kullanmazdım ama artık ie kullanmıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...