serinaga
Üye
oyun çalıştırmaması henüz firmalar stabil sürücü üretmiyolar kesin sürüm çıkana kadar benimki an
ab : seasonu bile çalıştırmıyor (angry birds)
Torrent ten indir o zaman dosya bölünmesi bile olsa sorun yaşamazsın.
Bence Win.7 ile devam et.Sonra windows 8 dahada yaygınlaşır öyle kullanırsın !
ie10 win7 için taaa ekimin sonunda mı cıkacak? önceden yayınlasa da bizde bi baksak
win 7 cd yok zaten win 8 daha az ram kullanıyormuş 7 kadar kasmıyor gerçekten daha stabil çalışıyor zaten pc ile sadece internete giriyorum şuanda pek işim yok yani ama şu Nokia microsoftuda kendine benzetmiş explorer 10 ne öyle ya yapamamış tarayıcıyı yine chromea kaldık
Ama eskidi birazZaten 11 çıksa bile yinede diğer tarayıcıları tutmaz. Şöyle düşünün microsoft çok büyük bir firma ve sadece tarayıcı değil bir sürü program ve sistem dosyaları ile uğraşıyor tarayıcı yapıp bırakıyor ama mozilla sırf tarayıcı üzerine olduğunu için microsofttan daha iyi yapıyor ( gerçi ben mozilla sevmem ) ya da google chrome o sadece tarayıcı için değil ama yinede microsoft kadar yoğun değil. Bir nokia düşünün mesela tarayıcıya naparsa yapsın operayı geçemiyor çünkü opera sırf yazılım üzerine çalışıyor ve yapıyor ama nokianın başka işleride var o yüzden explorerdan pek bir beklentiniz olmasın chrome candır
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?