Windows 7 ve Windows XP - Çift İşletim Sistemi Yapmak

Sponsorlu Bağlantılar

Emre-45

Emre-45

Üye
    Konu Sahibi
Windows 7 ve Windows XP - Çift İşletim Sistemi Yapmak
Arkadaşlar anlatacaklarımı ben denedim ve oldu.Kesinlikle alıntı değildir kendim yazıyorum.

Öncelikle arkadaşlar Windows 7 ve Windows XP yi aynı hard diske yüklemek için hard diskimizi 2 veya daha fazla parçaya bölüyoruz.

Bölme işlemi için :

XP de : Partition Magic
Vista veya 7 de : Easus Partition Master

programlarını öneriyorum.Gerekli bölme işlemini yaptıktan sonra, bilgisayarımızın driverlerini hazırlıyoruz.Eğer CD olarak yoksa internetten araştırıp hepsini indiriyoruz.Özellikle Lapyopu olan kullanıcılar burayı atlamasınlar çünkü laptoplardan internete bile giremiyoruz ilk yükledimizde.Bu yüzden driverlerin eksiksiz olmasına dikkat edelim.

Driverlerimiz hazırsa artık XP kurmaya başlayabiliriz.XP yi yüklemeye başlıyoruz.

XP kurmak için :
http://www.maxicep.com/pc-teknik-yardim/format-atmak-ve-windows-xp-kurmak-anlatim-143455.html

XP mizi kurduktan sonra isterseniz driverleri şimdi yükleyin isterseniz Windows 7 yükledikten sonra driverleri yükleyin.Bu size kalmış.

Buraya kadar anlattıklarımı yaptıysanız artık sıra Windows 7 ye geldi.Windows 7 mizi kurmaya başlıyoruz .

Windows 7 Kurmak :
http://www.maxicep.com/pc-teknik-ya...te-turkce-kurulum-resimli-anlatim-317598.html

Bunları yaptıysak birgisayarımızı açarken artık 2 seçenek görünecek:

Daha eski Windows sürümü = Windows XP
Windows 7

Burdan istediğinizi üstüne gelip Enter'a basın ve giriş yapın.

Hepsi bu kadar arkadaşlar.Atladığım,anlatamadığım,yanlış anlattığım birşey varsa affola.Buyrun deneyin.


--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar şunu söylemeyi unutmuşum.Öncelikle Wİndows 7 kurarsak XP harddiskimizi görmez ( Bende öyle oldu ). Bu yüzden önce XP kuralım...
 
  • Beğen
Tepkiler: MeLih_061


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Paylaşımın için teşekkürler... Bende kendi sistemimde XP ve Windows 7 Ultimate Kullanıyorum...

Şunu asla unutmayın. Eğer sisteminize birden fazla işletim sistemi yüklemek istiyorsanız eğer. Herzaman ilk önce en alt versiyonu yüklemenize gerekir.
 
Emre-45

Emre-45

Üye
    Konu Sahibi
Paylaşımın için teşekkürler... Bende kendi sistemimde XP ve Windows 7 Ultimate Kullanıyorum...

Şunu asla unutmayın. Eğer sisteminize birden fazla işletim sistemi yüklemek istiyorsanız eğer. Herzaman ilk önce en alt versiyonu yüklemenize gerekir.
Evet. Bende bunu bu sabah öğrendim :). Bildiklerimi paylaştım.
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Bilgilendirme ve paylaşım için teşekkürler...:oke:
 

hevin

Üye
uıyuyufffffffffffffffffff
 


Üst Alt