WiNdOwS 7 ve viStA rOm yukle % 100 Basarili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
izmirligenc

izmirligenc

Üye
    Konu Sahibi
WiNdOwS 7 ve viStA rOm yukle % 100 Basarili
1-bilgisayarımızda Windows Mobile Device Center yüklü olması lazım.yüklü değil ise pocket pc nizin yanında gelen cd den yükleyiniz;


USBAS dosyasını indirelim.(astala Angry) Vista ve Windows 7 de romumuzu yüklememiz için gereken dosyadır.Rardan çıkaralım.


Telefonumuzu ROM YÜKLEME MODUNDA AÇALIM (KIRMIZI EKRAN)
Windows; cihazı update yaptıktan sonra:
Bilgisayarıma sağ tıklayıp özellikler => ordan da aygıt yönetisine gelelim.ve kendi telefonumuzu bulalım.telefonumuzu bulduktan sonra sağ tıkla ve sürücü yazılımını güncelleştire tıklayin
daha sonra sürücü yazılımı için bilgisayarımda tara

ardından bilgisayardaki aygıt sürücüleri listesinden seçmeme izin ver i tıklayalım.

listeden donanımınızı seçtikten sonra disketi var a tıklayalım

göz at a tıkladıktan sonra indirdiğimiz USBAS klasörünün içindeki wcendis.inf dosyasını seçelim.(wcendis.inf olmaz ise diğer dosyaları deneyiniz)

ve tamam bastıktan sonra vista aygıtı güncelliyecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: pufidik
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt