Windows 7 Simge Paketi (png)

Sponsorlu Bağlantılar



Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler :oke:
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
bu ikonlari atadığım da sadece atadığım tema için mi yoksa tüm temalar için mi geçerli oluyor.ve teşekkür ederim.:)
 
'Sefer

'Sefer

Üye
    Konu Sahibi
bu ikonlari atadığım da sadece atadığım tema için mi yoksa tüm temalar için mi geçerli oluyor.ve teşekkür ederim.:)

çok doğru yerden sordun kardeş :) onu denedim ben tüm temalarda aynı ikon kalıyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
'Sefer

'Sefer

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar hotfile'dan indirdiğinizi görüyorum teşekkür etmek çok mu zor :nono:
 
bynicky

bynicky

Üye
paylasim icin tesekkür..

---------- Eklendi @ 03:54:03 ---------- Yazıldı @ 03:47:19 ----------

şu ikonları nasıl degiştirecez biraz bilgilendirirsen.
 
'Sefer

'Sefer

Üye
    Konu Sahibi

ferruh1903

Üye
Teşekürler
 

ens_clk

:tşk: Emeğine sağlık
 
AliHadiOzturk

AliHadiOzturk

Üye
teşekkürler bide bunun başka simgeleri olanı varmı acaba ?
Bunları nereye atacz ?
 
ciwan__47

ciwan__47

Üye
:tşk:
 
turker10

turker10

Üye
tşk s2 de deneyecem olursa :alkis
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
teşekkürler süper simgeler
 

Coolwhisper

Üye
çok güzeller, paylaşım için teşekkürler...! :-)
 


Üst Alt