windows 7 msn çalışmıyor (acil yardım)

    Konu Sahibi
windows 7 msn çalışmıyor (acil yardım)
daha 1 hafta önceye kadar çalışan msn son 1 haftadır çalışmıyor.işletim sistemim windows 7.msn yi tıkladığımda açılmıyor hiç bir hatada vermiyor.bilgisayardan tamamen kaldırıp tekrar kurdum yine çalışmadı.sorun ne olabilir.uzman arkadaşlardan yardım bekliyorum
 
güzel insan eger sadece msn acılmıyorsa pc deki tarihine bak tarih muhakkak ileri tarihdedir bir kontrol et baska türlu calısmaması mümkün degil tarihini kontrol et
 
    Konu Sahibi
tarihe baktım kardeş tarih doğru
 
eminmisin 16,04,2010 tarihi olacak

ve baska turlude calısmaması diye birsey olmaması lazım
 
msn yi tamamen kaldiran programlar var googla bak bulursun tamaman kaldir microsft turrkiyeden yeniden yukle ve saat tarih ayarlarin guncel olsun
birde acilmiyor derken herhangi bir hata veriyormu
 
    Konu Sahibi
msn yi tamamen kaldiran programlar var googla bak bulursun tamaman kaldir microsft turrkiyeden yeniden yukle ve saat tarih ayarlarin guncel olsun
birde acilmiyor derken herhangi bir hata veriyormu
hayır kardeş hiç bir hata vermiyor.zapmessenger diye bir programla tamamen kaldırdım kurdum yine olmadı.msn ye tıklıyorum mausun ikonu dönüyor dönüyor sonra duruyor ve açılmıyor.bide hotmail.com a girdiğimde sayfa donuyor.
 

nigga_pc

Üye
windows 7 msn hata kodu 81000306 mı eğer oysa msn adresim den bana ulaş çözümü bende. MAXİCEP BANA BİR LİNK verse emin olun bu site reyting yapar bu hata kodu okadar başa belaki anlatamam bir sürü site de windows 7 msn hata kodları ile ilgili sallıyor ( TÜRK TELEKOMDAN diyenler var , internete baglı oldugunuz emin olun , işletim sisteminizin güncel oldgunu kontrol edin ,msn en son versiyon olduguna emin olun vs vs vs ) emin olun bunlar la alakası YOK bende zamanında çok ugraştım kimse den bir yardım alaamadım ama çözdüm sonunda msn probleminni... ŞUAN... LİNKS S MODEM KULLANICILARI GENELDE BU PROBLEMLE KARŞILAŞIRLAR BİLGİNİZE
 
Msn e-fix google da arat bul indir kullan, tüm hataları işaretle ve düzelt de
 

Nedved

Emekli Yönetici
Ayrıca uyumluluk modunu XP Service Pack 3 yapıp dene...
 

speedygs

Üye
arkadaşın dedigi program süper bir şey işe yaradı msn açıldı Msn e-fix kullanın
 
ewet arkadaşlar aynı sorun hatta apaynısı arkadaşın anlattığı gibi bende varr anlamıyorum yaaa son 1 haftadır msn hiç açılmıyoooo
 
PC'nde AutoPlay virüsü olabilir ondan açılmıyor olabilir Çözümü "PC yazılım destek" bölümünde mevcuttur