Win7 messenger yükleme sorunu (yardım )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLLsTaaR

aLLsTaaR

Üye
    Konu Sahibi
Win7 messenger yükleme sorunu (yardım )
arkadaşlar ben yeni bilgisayara format attım (win 7)
bütün programları yükledim
sıra geldi msn 2009 yüklemeye neyse yüklerken %50 ye kadar geldi biraz bekledim
sonra baktım yüklenenleri geri alıyor yani yüklemiyor hata mesajı olarakta
''internete bağlı olduğunuzda emin olun diyor''
benim internet bağlantısıyla bi sorunum yok
hata kodu:8104000d

çözebilirseniz sevinirim​
 


' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Messenger programının 2009 sürümünü yüklerken tıpkı bir alt driver gibi install messenger 3.1 programını öncelikli olarak yüklemelisin.Bunu yükledin mi?
 
aLLsTaaR

aLLsTaaR

Üye
    Konu Sahibi
Messenger programının 2009 sürümünü yüklerken tıpkı bir alt driver gibi install messenger 3.1 programını öncelikli olarak yüklemelisin.Bunu yükledin mi?

onu yapmamıştım şimdi yapıyorum kardeş inş olur yinedesaol
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Olur olur merak etme.
 
aLLsTaaR

aLLsTaaR

Üye
    Konu Sahibi
Olur olur merak etme.

msn eski sürümü yükledim 8.5 gibi beta olanı sonra msnye giricem güncelleme istedi bende tamam dedim güncelledi 9.0 yaptı msnye girebiliyorum ama msn ingilizce

işe yaradı saol kardeş

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar tamamdır sorunumu hallettim abicim sana çok teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar tamamdır sorunumu hallettim abicim sana çok teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt