aLLsTaaR
Üye
Win7 messenger yükleme sorunu (yardım )
arkadaşlar ben yeni bilgisayara format attım (win 7)
bütün programları yükledim
sıra geldi msn 2009 yüklemeye neyse yüklerken %50 ye kadar geldi biraz bekledim
sonra baktım yüklenenleri geri alıyor yani yüklemiyor hata mesajı olarakta
''internete bağlı olduğunuzda emin olun diyor''
benim internet bağlantısıyla bi sorunum yok
hata kodu:8104000d
çözebilirseniz sevinirim
bütün programları yükledim
sıra geldi msn 2009 yüklemeye neyse yüklerken %50 ye kadar geldi biraz bekledim
sonra baktım yüklenenleri geri alıyor yani yüklemiyor hata mesajı olarakta
''internete bağlı olduğunuzda emin olun diyor''
benim internet bağlantısıyla bi sorunum yok
hata kodu:8104000d
çözebilirseniz sevinirim
