uykucukebap
Üye
Wildfire S rom silme,fabrika ayarı,simfree anything :(
Merhaba yurtdışından aldığım wildfire s telefonu sim kilitliymiş.
telefonu root yaptım ama yine benim sim kartla çalışmıyor.
Recoveryde CWM programı,uygulamalarda superuser uygulaması var.
Bu sim kilidini açmak için ne yapmam gerekiyor.
Nasıl bu uygulamayı silerim?
Herşeyi silip 0 programlı yazılımlı bir hale nasıl getirebilirim?
Her simle çalışan bir rom varmı ?
şimdiden teşekkürler
telefonu root yaptım ama yine benim sim kartla çalışmıyor.
Recoveryde CWM programı,uygulamalarda superuser uygulaması var.
Bu sim kilidini açmak için ne yapmam gerekiyor.
Nasıl bu uygulamayı silerim?
Herşeyi silip 0 programlı yazılımlı bir hale nasıl getirebilirim?
Her simle çalışan bir rom varmı ?
şimdiden teşekkürler

