nokianin wifisinde sorun var biraz ..ornegin dik tutunca 3 dis cekerken yan tutunca 2 ye dusuyor .en sevmedigim olay bu.wifi hassasiyetine gelince arttirilabi.ir diye dusunuyorum daha iyi alici yapilabilir,(catal falan demisbir arkadas,folyo falanda sariyolardi galiba oyle hatrliyorum) ama zor is bunlar.bir daha ki telwfon alisverisinde mutlaka test et oyle al tavsiyem budur