wi-fi hassasiyeti arttırma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
wi-fi hassasiyeti arttırma
bu nokia 701 in wi fi hassasiyetini nasıl arttırabilirim 2 oda dan çekmiyor 58002 çizgi çekiyordu bu tek çizgi üstelik hemen kopuyor nasıl arttırırım
 


larten123

larten123

Üye
Senin benim yapabileceğimiz bir şey yok bu konuda çünkü olay sadece donanımsal:bilmm
 

karasahinemre

Üye
cfw mod bölümünde var
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Kardesim senin wifi de problem var bence... Hemen garantiye gotur. Cunku ben elli metre otedeki arkadasimin internetine baglaniyorum 701 ile... Bu arada android falan bos is iyi paran olcak en guzellerinden alcan 1 lira altindakilerin hepsine meydan okur elindeki telefon...
 
versino2

versino2

Üye
    Konu Sahibi
servis de yakın olsa her gün dersane var gidemiyorum ki modem salon da benim odamla modem arasında şöyle bir 9 metre vardır modem den olabilir mi bu sorun çok eski modem 2003 lerin modemi
nokia dan başka telefon kullanamam ben marka donanım farketmez isterse 10çekirdek olsun nokia tek çekirdek olsun yine nokia alırım ben nokia nın adı yeter benim için :)
 
slant1111

slant1111

Üye
nokianin wifisinde sorun var biraz ..ornegin dik tutunca 3 dis cekerken yan tutunca 2 ye dusuyor .en sevmedigim olay bu.wifi hassasiyetine gelince arttirilabi.ir diye dusunuyorum daha iyi alici yapilabilir,(catal falan demisbir arkadas,folyo falanda sariyolardi galiba oyle hatrliyorum) ama zor is bunlar.bir daha ki telwfon alisverisinde mutlaka test et oyle al tavsiyem budur :oke:
 
alaStar

alaStar

Üye
nokianin wifisinde sorun var biraz ..ornegin dik tutunca 3 dis cekerken yan tutunca 2 ye dusuyor .en sevmedigim olay bu.wifi hassasiyetine gelince arttirilabi.ir diye dusunuyorum daha iyi alici yapilabilir,(catal falan demisbir arkadas,folyo falanda sariyolardi galiba oyle hatrliyorum) ama zor is bunlar.bir daha ki telwfon alisverisinde mutlaka test et oyle al tavsiyem budur :oke:

dik tutarsan telefon antenlerini kapatmazsın yan tutarsan anteni kapatırsın okay bu kullanıcı klavuzunu birz okursanız oradada yazıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Konuyla alakasız mesajlar silindi. Marka fanatikliğini holiganlık derecesine taşıyarak bizleri daha sert yaptırımlar uygulamaya zorluyorsunuz. Forumun kalitesini düşürmeden, konuya bağlı kalarak yorum yaparsanız memnun kalırız.
 
aliosman166

aliosman166

Üye
701 in anteni çok hassas yaa dokunsan çekimi zayıflıyo benim kullandğm wi-fi az çektği için telefonu yan kullanınca gdiyo hemen..
 
tempestshine

tempestshine

Üye
benim c6-01 hiç çekmiyordu.cfw yüklesen sorun falan kalmadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt