hamdiertan
Üye
Wi-Fi Bağlantı Sorunu
Merhabalar,
Wave 2 modeli telefonum var ve işletim sistemi olarak bada 2 yüklü. Wi-Fi'yi etkinleştirip ağları aradığımda etraftaki ağları buluyor ancak şifreyi girip bağlan dediğimde bağlantı kurmuyor.
Bu veya benzer bir sorun yaşayan olduysa ve çözüm bulabildiyse yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler,
İyi geceler.
- - - Eklendi - - -
Bu arada hata bada 2 ye gectikten sonra olustu ve cozmek icin hem sistemi yeniden kurdum hem de firmware i yeniden yukledim.
Wave 2 modeli telefonum var ve işletim sistemi olarak bada 2 yüklü. Wi-Fi'yi etkinleştirip ağları aradığımda etraftaki ağları buluyor ancak şifreyi girip bağlan dediğimde bağlantı kurmuyor.
Bu veya benzer bir sorun yaşayan olduysa ve çözüm bulabildiyse yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler,
İyi geceler.
- - - Eklendi - - -
Merhabalar,
Wave 2 modeli telefonum var ve işletim sistemi olarak bada 2 yüklü. Wi-Fi'yi etkinleştirip ağları aradığımda etraftaki ağları buluyor ancak şifreyi girip bağlan dediğimde bağlantı kurmuyor.
Bu veya benzer bir sorun yaşayan olduysa ve çözüm bulabildiyse yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler,
İyi geceler.
Bu arada hata bada 2 ye gectikten sonra olustu ve cozmek icin hem sistemi yeniden kurdum hem de firmware i yeniden yukledim.
