Wi-Fi Bağlantı Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hamdiertan

Üye
    Konu Sahibi
Wi-Fi Bağlantı Sorunu
Merhabalar,

Wave 2 modeli telefonum var ve işletim sistemi olarak bada 2 yüklü. Wi-Fi'yi etkinleştirip ağları aradığımda etraftaki ağları buluyor ancak şifreyi girip bağlan dediğimde bağlantı kurmuyor.
Bu veya benzer bir sorun yaşayan olduysa ve çözüm bulabildiyse yardımcı olursa sevinirim.

Teşekkürler,

İyi geceler.

- - - Eklendi - - -

Merhabalar,

Wave 2 modeli telefonum var ve işletim sistemi olarak bada 2 yüklü. Wi-Fi'yi etkinleştirip ağları aradığımda etraftaki ağları buluyor ancak şifreyi girip bağlan dediğimde bağlantı kurmuyor.
Bu veya benzer bir sorun yaşayan olduysa ve çözüm bulabildiyse yardımcı olursa sevinirim.

Teşekkürler,

İyi geceler.


Bu arada hata bada 2 ye gectikten sonra olustu ve cozmek icin hem sistemi yeniden kurdum hem de firmware i yeniden yukledim.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
Merhabalar,

Wave 2 modeli telefonum var ve işletim sistemi olarak bada 2 yüklü. Wi-Fi'yi etkinleştirip ağları aradığımda etraftaki ağları buluyor ancak şifreyi girip bağlan dediğimde bağlantı kurmuyor.
Bu veya benzer bir sorun yaşayan olduysa ve çözüm bulabildiyse yardımcı olursa sevinirim.

Teşekkürler,

İyi geceler.

- - - Eklendi - - -




Bu arada hata bada 2 ye gectikten sonra olustu ve cozmek icin hem sistemi yeniden kurdum hem de firmware i yeniden yukledim.


bir yerde yanlışlık bar bence orjinal roma dönüp tekrar kies üzerinden yükle sorun ortadan kalkar yükleme anlatımları üst konularda mevcut
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt