whatsapp para gidiyor

    Konu Sahibi
whatsapp para gidiyor
whatsapp ı sadece wifi üzerinden kullanmak istiyorum önceliği kablosuz ağ yaptım kapsama alanı dışı kullanımı da kapattım ama yine de para gidiyo bunun için ne yapmalıyım? (İnternet paketim yok)
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Hat Netini Kapatman Lazım, Sanırım Telefonun 5800 Ve Eğer Hackli İse Rompatcher Dan BlockGPRS Yaması Mevcut, Onu Aktif Yaparsan Mobil Veriyi Kapatması Gerekir..
 
    Konu Sahibi
Paket veri zaten kırmızı tuşa basılı tutunca kapanıyor bu dediğin başka bir şeymi
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Paket veri zaten kırmızı tuşa basılı tutunca kapanıyor bu dediğin başka bir şeymi

İşte Whatsapp Açılınca Veri Bağlantısı Sağlanıyordur, Yani Başka Türlü TL Gideceğini Zannetmiyorum. Bir Başka Alternatifde İnternet Bağlantı Ayarlarına Silebilirsin..
 
LeStartStop yükleyebilirsin.


http://www.maxicep.com/symbian-3-diger-cesitli-uygulamalar/edwin-leippi-lestartstop-v1-02-0-symbian-3-signed-652552.html
 
    Konu Sahibi


İşte Whatsapp Açılınca Veri Bağlantısı Sağlanıyordur, Yani Başka Türlü TL Gideceğini Zannetmiyorum. Bir Başka Alternatifde İnternet Bağlantı Ayarlarına Silebilirsin..

Hedeflerden avea intereti silmeyi kastediyorsan onu da yaptım