.Wenger: "Demba Ba'yı düşünmüyoruz"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
.Wenger: "Demba Ba'yı düşünmüyoruz"
Arsenal Menajeri Arsene Wenger, Newcastle United forması giyen Demba Ba'yı transfer etmeyeceğini vurguladı.

Ara transfer döneminin yaklaşması ile birlikte Senegalli santrfor'un adı Arsenal ile anılırken; Demba Ba, Arsenal için "formasını giymeyi hayal ettiğim kulüplerden birisi" sözleriyle tanımlamıştı. Fakat trasnfer spekülasyonlarına noktayı koyan isim hafta sonu oynanacak Newcastle maçı için düzenlenen basın toplantısında Arsene Wenger oldu.

Fransız teknik adam, "Demba Ba hakkında konuşmayı doğru bulmuyorum çünkü hafta sonu bize karşı forma giyecek. Eğer onu transfer edip etmeyeceğimizi soruyorsanız cevabım hayır." diyerek Demba Ba'yı transfer etmek gibi bir amaçlarının olmadığını belirtti.

Transfer çalışmaları ve özellikle de Thierry Henry'nin kiralanması hakkında bilgi veren Wenger, "Buraya sizin önünüze isimlerle çıkmam. Yürüttüğümüz bütün çalışmaları gizlilikle sürdürüyoruz. Henry'yi ise hâlâ istiyorum. Zaten bizimle antrenmanlara da katılıyor. Henry'nin olası transferini tamamen gözardı etmiş değiliz." diyerek Fransız santrforun 3'üncü kez Arsenal formasını giyebileceğini ifade etti.

Arsenali yarın 19:30'da Newcastle United'ı ağırlayacak.
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Ve bugün, Walcott: 3 gol 2 asist. Maç sonu yaptığı açıklama: "Patrona neler yapabileceğimi gösterdim."
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Demba ba da 2 gol attı . :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
423
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
400
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
349
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
431
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
388
Haydar


Üst Alt